• Dat sommige die-hard fans er niet tegen kunnen als de gene waarvan ze fan zijn een vriendin heeft. Dan is het gelijk: Ik haat haar, ze moet dood blabla. Het kan aan mij liggen, maar als je fan van iemand bent gun je diegene toch dat ie gelukkig is?


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

    Ik ben verslaafd aan Skandar Keynes, maar toen ik hoorde dat hij met Liberty is/was, was dat toch wel even een shock..

    Ik gun het hem wel, maar ik weet niet. Ik voel mij er ongemakkelijk bij. :X


    Let the Night embrace you

    Het valt mij op wanneer dat iemand zegt dat ze het niet leuk vind dat iemand een vriendin heeft, die persoon meteen verwijten naar haar hoofd krijgt geslingerd.

    Ik doe dat soms wel eens om te lachen. Maar natuurlijk gun ik het diegene wie dat mag hebben wel. Als ze er mee gelukkig zijn. :')

    [ bericht aangepast op 14 okt 2009 - 16:02 ]

    Ja, maar het ligt gewoon moeilijk bij hun. Idd, ze willen dat diegene gelukkig is. Met hén, niet met een ander meisje/jongen.


    None but ourselves can free our minds.

    Ja, mee eens (;


    Never say you're happy, when your eyes still cry.

    (haha dit is mijn theorie..)
    Je kunt het kind of vergelijken met verliefd zijn . Als jij heel erg verliefd op iemand bent, en hij krijgt opeens met een ander meisje, is bij de meeste mensen,denk ik, de gedachte niet: Oh ik ben blij voor hem. maar eerder stiekem: Kutwijf.
    net zoals je meestal hebt als je ex een nieuwe vriendin krijgt, terwijl je nog gevoelens voor hem hebt. Dan denk je denk ik sneller aan je eigen geluk, dan die van hem. op zo'n moment.

    ik denk dat die-hard fans ook zo'n soort gevoel hebben voor de celebs. Dat ze zo veel met ze bezig zijn, allemaal posters, telkens aan ze denken, erover praten. Gewoon hun hele leven met die celeb erbij invullen.
    Dat ze daardoor een soort innerlijke band met ze gaan voelen (Alsof ze contact hebben)en hele sterke gevoelens voor ze ontwikkelen (zoals, hij is dé perfecte man voor mij en dergelijke)
    En als je dan hoort dat die celeb een vriendin heeft dat je dan een soort wakker wordt geschud. en dat het dan voelt alsof hij je hart heeft gebroken, ookal ben je nooit samen geweest. door al dat obsessede gedoe komt het dan heel hard aan denk ik.

    Njaa dat is mijn theorie ervoor :]
    Ook wel geobsedeerd te noemen denk ik.
    ik ben er een verhaal over aan het schrijven, vandaar dat ik me erin aan het verdiepen ben ;)


    en dan kan je altijd ook nog gewoon jaloers zijn, en meer aan je eigen geluk denken dan die van de celeb haha :'] (om een lang verhaal kort te maken)

    [ bericht aangepast op 15 okt 2009 - 14:44 ]


    Don't just dream, make them come true.....♥

    Ik vind de theorie van hierboven wel een mooie verklaring, al ben ik zelf niet zo :P


    Life is hard and then we die

    Thnx :']
    nee ik ben zelf ook niet zo, maar probeer me altijd erg in te leven in de situatie van anderen :P

    [ bericht aangepast op 15 okt 2009 - 15:04 ]


    Don't just dream, make them come true.....♥

    naja zolang die persoon dan gelukkig is ga ik er niets op tegen hebben ;)

    mr stel je nu voor dat dat mens onuitstaanbaar is of weet ik veel met iedereen vreemd gaat ofzo , dan mogen wij als fans wel eerlijk zeggen wat we vinden niet xd ?


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    Jaa idd. Ik snap het wel als het een beetje een shock voor je is als je idool een vriendin ofzo heeft. Maar dat je dr alleen zou haten omdat het de vriendin van je idool is vind k een beetje overdreven, het is dan heus niet zo dat je dan zelf kans maakt bij je idool. Maar dat is dan mijn mening.

    Hangt wel af van hoe het meisje zich gedraagt. Zoals bij Yu van Cinema Bizarre. Zijn Vanessa is zo dom >_> ze verklikte in welke buurt ze wonen. + ze doet arrogant.

    Maar ja...moeten er maar mee leven.


    You’re Columbus, a love pioneer who presents a new land to me

    Blondine schreef:
    Ja, ben het wel met je eens. Al komt het wel hard aan als je favo idool opeens een lief heeft.

    Desireless schreef:
    Ik ben het helemaal met je eens! Ik kan er bv niet tegen als iemand dat over Kristen Steward zegt!


    Sorry maar nee, Kristen Stewart?
    Ik mag haar zóóó totaal niet.
    Ze is te arrogant en oerdom.
    Ik bedoel, welke celeb zegt er nou hardop dat ze een hekel heeft aan haar fans. Dat is echt te dom.
    En dan nog dat heen en weer geloop tussen Robert en die andere, nee sorry, ik mag haar attitude niet.

    Ontopic: Dat is geobsedeerd, iedereen heeft ooit wel eens zo'n periode gehad.
    Nu zit ik niet meer in zo'n periode. [/Ik heb het over een periode die drie jaar geleden is afgesloten] Maar dan toch, ik gun nu elke celeb het geluk, behalve Kristen Stewart, want ze verdient Robert gewoon niet, alles wat ze doet, met die ex, en dan weer niet uit, dan weer wel.
    Maar goed, ik gun dus elke celeb met uitzondering van Kristen al het geluk van de wereld.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Mee eens, maar het valt mij hier op dat sommige (vele) jou gelijk geven maar dan zeggen ja precies of ze dan , als hun idolen weer vrijgezel zijn, een kans maken, terwijl deze kans klein is.
    Jullie , die zoiets in die aards zeggen, weten nooit maar ook nooit of dat meisje of jongen eigenlijk wel een kans kunnen hebben om ooit iets met hun idool te beginnen, want het kan, ookal is de kans inderdaad klein. Want hoe meer aanbidders hoe kleiner de kans. Maar wie weet krijgt ooit één van die meiden die te horen kreeg "ja wat denk je nu, de vriendin van je idool moet dood ofzo, dat je meer kans maakt, als ze echt uit elkaar zijn of dood gaat." wel een relatie krijgt met haar idool. Weet je nooit. Maar om even terug op het onderwerp te komen, tja sommige meiden zijn nu eenmaal erg jaloers enzo. Ik was vroeger ook zo toen ik bevoorbeeld een foto van Tom Kaulitz samen zag met Nicole Scherzinger, en daaronder de tekst stond dat Tom haar heel intressant vond en dat Nicole zei dat hij haar over twee , drei jaar eens mag bellen. Toen op dat moment wenste ik ze ook dood. Maar nu ik volwassener ben (ik ben misschien 16jaar , maar héél erg volwassen voor mijn leeftijd, door problemen enzo) heb ik nietmeer zo gevoelens, toch niet zo'n haat en jaloesie gevoelens tegenover mensen. Toen onlangs die stunt was van Tom Kaulitz en die Paige ofzoiets, was ik even van ok, pech hij is niet meer vrij. Maar ik vervloekte haar niet ofzo. En nu het bleek nog eens een stunt te zijn, was ik helemaal niet jaloers. Ik gun iedereen hun geluk, of gewone mensen die nu vinden bij celebrities of bij andere gewone mensen, het maakt mij niet uit, zolang ze maar gelukkig zijn :]

    Blitzkrieg schreef:
    Hangt wel af van hoe het meisje zich gedraagt. Zoals bij Yu van Cinema Bizarre. Zijn Vanessa is zo dom >_> ze verklikte in welke buurt ze wonen. + ze doet arrogant.

    Maar ja...moeten er maar mee leven.


    Heeft Yu van CB een vriendin?
    Ik wist daar nog niets van. En hoe dom kan je zijn, verklikken in welke buurt ze wonen --'