• Dat sommige die-hard fans er niet tegen kunnen als de gene waarvan ze fan zijn een vriendin heeft. Dan is het gelijk: Ik haat haar, ze moet dood blabla. Het kan aan mij liggen, maar als je fan van iemand bent gun je diegene toch dat ie gelukkig is?


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

    Ja, je hebt inderdaad gelijk, al was het mij precies nog niet echt opgevallen.


    Live for something or die for nothing

    Ja, ben het wel met je eens. Al komt het wel hard aan als je favo idool opeens een lief heeft.


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    Je weet toch zelf ook wel dat sommige mensen gewoon zo zijn? O__o
    vind dit een beetje een zeurtopic.


    ok

    Ja idd.

    ;3 ik vind dat zó vreemd ;3 maar goed.. het zal wel weer ;3


    We can only learn to love by loving.

    Je hebt gelijk :Y)


    Happiness hit her like a train on a track

    Je moet blij zijn vor die gene.
    Neem nou Tom Kaulitz toen het bleek dat hij met Chantelle had ( of zo?)..
    Als die kinderen ik mag haar niet ze is stom ik haat haar en zow.
    Nou ik vertel je ik vind haar cool (enzow<3)

    x


    If you're ever feeling lonely just look at the moon, someone, somewhere is looking right at it too.

    Je zegt het verkeerd, dat zijn nl. geen fans.


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Jah indd... Das naabish
    Je gunt je grote liefde tog wel iets? Maar kom op... Als het zon barbie wijf is mag die van mij dood hoor =3


    You let your dreams die. You are the forgotten. <3

    Madenaaah schreef:
    Je weet toch zelf ook wel dat sommige mensen gewoon zo zijn? O__o
    vind dit een beetje een zeurtopic.


    Lekker charmant ? Õ.o


    You let your dreams die. You are the forgotten. <3

    Daar erger ik me dood aan. Oke, het is soms wel even kut, maar alsnog, alsof je ooit met Bill Kaulitz zou krijgen .__.

    Ik was laatst wel een klein klein klein beetje boos op de vriendin van Jan Kooijman, maar ik snap waarom ze al 8,5 jaar met hem heeft. xd

    Kortom: Doe niet zo stom, alsof je iets zou krijgen met je favoriete artiest... .__.


    Destroy what destroys you.

    Previously schreef:
    Wat heb je gehoord?
    Nee, de fans doen dat omdat ze doordat hij/zij een lief heeft, op het feit gewezen worden dat ze nooit met hun idool samen kunnen zijn. Als die idool geen lief heeft denken ze dat ze nog een kans maken.


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.

    Ja dat is wel zo maarja. Sommige vriendinnen kan ik gewoon echt niet af die staan me gewoon niet aan. Maar boeiend als hun gelukkig zijn, mij best hoor.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    jaa, dat valt mij ook op. Ik ben eigenlijk dan wel blij voor die gene dan. Ik bedoel het is toch leuk voor die dan..? ^^ =)

    Ja da's waar !


    Just a simple "I love you" (:

    lol, dan ben je triest =P
    Wees blij dat je idool gelukkig is.. omg, alsof je anders wel kans zou maken :P .. Sowieso vind ik je, als je iemand die je totaal niet kent en de vriendin is van je idool, doodwenst, geen fan meer. Dan ben je gewoon triestO_o

    Maargoed, laten we maar zeggen
    That's what dreaming is for :$

    [ bericht aangepast op 14 okt 2009 - 15:30 ]


    ars moriendi