• Ik heb dus - weeral - een nieuw ideetje om aan te schrijven. Maar ik wil wel eens weten wat jullie er van vinden. Hier komt het:

    Written on a piece of paper.

    Yéléna Meyer is de dochter van de beroemde schrijfster; Stephenie Meyer. Net zoals haar moeder heeft ze het schrijverstalent geërfd en houdt ze van de boeken van haar moeder. Op een dag vindt ze een speciaal aanvoelend papier - zijdezacht. Ze beslist om er een boek op te schrijven, een verhaal dat diep uit haar hart komt. Enkele maanden later is haar boek af en maakt ze haar moeder trots. Ze verzegelen het met een strik en een stempel en leggen het op een steunder in de kast. Wat ze echter niet weten, is dat ze door het te verzegelen, alles uit het boek werkelijkheid hebben gemaakt. Van het monsterlijke beestje onder haar bed tot en met de oorlog tussen twee sterke mytheverschijnselen.

    Doen/Niet.
    Origineel?
    Titel?
    Rollen?
    Meisjesnaam Goed?

    [ bericht aangepast op 31 aug 2009 - 20:49 ]


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Doen/Niet. Zeker doen!
    Origineel? Ja!
    Titel? Ik vind die titel van je topic mooi. Dus ja, hij is goed ;D
    Rollen? Mag/moet niet ;D
    Meisjesnaam Goed? Jep ^^

    [ bericht aangepast op 31 aug 2009 - 20:50 ]

    Conspiracy schreef:
    Doen/Niet. Zeker doen!
    Origineel? Ja!
    Titel? Ik vind die titel van je topic mooi
    Rollen? Mag/moet niet ;D
    Meisjesnaam Goed? Jep ^^

    De titel van mijn topic is die voor het verhaal. Heb het er nog even bij gezet (:


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Doen
    Ja
    Ink of life?
    Zelf moeten
    Niet mijn smaak, maar jouwn keuze ^^

    Alleen vind ik dat je dochter als Stephenie kan weglaten.. denk ik. :X


    I live for the applause, you will die for it.

    Carnage schreef:
    Doen
    Ja
    Ink of life?
    Zelf moeten
    Niet mijn smaak, maar jouwn keuze ^^

    Alleen vind ik dat je dochter als Stephenie kan weglaten.. denk ik. :X

    Dochter als Stephenie kunt weglaten? Ik vat 'em niet :')


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Tranquillity schreef:
    (...)
    Dochter als Stephenie kunt weglaten? Ik vat 'em niet :')


    Ze bedoelt waarschijnlijk dat ze vindt dat je het hoofdpersonage, Yéléna, beter niet als dochter van Stephenie Meyer moet doen, maar gewoon als een gewoon meisje. Geen beroemdheid/kind van een beroemd persoon =)

    En om even je vragen te beantwoorden =):

    Doen/Niet --> Jup.
    Origineel? --> Zeker!
    Titel? De titel die je nu hebt vind ik al erg mooi =)
    Rollen? Ik wil wel :9~
    Meisjesnaam Goed? De meisjesnaam is ook niet echt mijn smaak, maar als jij het wel mooi vindt, hou ik je niet tegen!

    :P

    P.S: ik was je trouwens nog iets vergeten te vragen over mijn nieuwe verhaal, waar je een rolletje in vroeg [/weet niet of je dat nog weet]. Maar is het goed als je de BFF van de hoofdpersonage speelt?


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

    Doen/Niet.
    Doen!
    Origineel?
    Ja
    Titel?
    Die die je nu hebt vind ik vet ^^
    Rollen?
    uhu
    Meisjesnaam Goed?
    Ik vind hem niet zo (: En als ze Stephenie's dochter is; heeft ze dan niet de naam van haar vader?

    [ bericht aangepast op 1 sep 2009 - 15:53 ]


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Doen/Niet: Doen.
    Origineel?: Ja =]
    Titel?: Can it be real?!
    Rollen?: JAA!
    Meisjesnaam Goed?; Ja..gaat.

    Doen/Niet. DOEN
    Origineel? JAA
    Titel? Written on a piece of paper
    Rollen? Ja
    Meisjesnaam Goed? Ja ik vind hem mooi =D


    We can only learn to love by loving.

    Philadelphia schreef:
    Doen/Niet.
    Doen!
    Origineel?
    Ja
    Titel?
    Die die je nu hebt vind ik vet ^^
    Rollen?
    uhu
    Meisjesnaam Goed?
    Ik vind hem niet zo (: En als ze Stephenie's dochter is; heeft ze dan niet de naam van haar vader?

    Ik dacht dat als ze bij haar moeder woont en haar vader overleden is of niet gekend, dat ze haar moeders naam mocht overnemen?


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Radiance schreef:
    (...)

    Ze bedoelt waarschijnlijk dat ze vindt dat je het hoofdpersonage, Yéléna, beter niet als dochter van Stephenie Meyer moet doen, maar gewoon als een gewoon meisje. Geen beroemdheid/kind van een beroemd persoon =)

    En om even je vragen te beantwoorden =):

    Doen/Niet --> Jup.
    Origineel? --> Zeker!
    Titel? De titel die je nu hebt vind ik al erg mooi =)
    Rollen? Ik wil wel :9~
    Meisjesnaam Goed? De meisjesnaam is ook niet echt mijn smaak, maar als jij het wel mooi vindt, hou ik je niet tegen!

    :P

    P.S: ik was je trouwens nog iets vergeten te vragen over mijn nieuwe verhaal, waar je een rolletje in vroeg [/weet niet of je dat nog weet]. Maar is het goed als je de BFF van de hoofdpersonage speelt?

    Voor mij is dat perfect (: Wil je dat ik iets invul of niet?


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Edit: Suggesties voor een andere meisjesnaam zijn altijd welkom!
    x


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Doen/Niet. Doen!
    Origineel? zeker ^^
    Titel? mooi?<3
    Rollen?nee. Het is denk ik mooier zonder. (maar dat is mijn mening ^^)
    Meisjesnaam Goed? ja ^^

    [ bericht aangepast op 1 sep 2009 - 17:45 ]


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.