• Omdat ik dus een jongen op de kermis heb ontmoet en hij woont hier niet, hij was echt lekker. En we hebben half gezoend maar nu is hij dus weg. Ik denk dat ik hem over een jaar pas weer zie ofzo. Maar het is nog niet zeker of hun attractie weer komt hier XD :( (baby) OMG, HIJ HEEFT AL VERKERING XD EN IK HEB GISTER HALF MET HEM GEZOEND OFZO :|:X

    [ bericht aangepast op 1 sep 2009 - 20:44 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 2 sep 2009 - 15:13 ]


    T O K I O H O T E L < 3

    ik vind het best hilarisch dat hy gewoon al verkering heeft (lol)


    T O K I O H O T E L < 3

    NINAxTOM schreef:
    ik vind het best hilarisch dat hy gewoon al verkering heeft (lol)

    Hoe weet je dat opeens?


    Some people make the world special just by being in it

    dat is echt kut! x_x

    Hoe weet je dat opeens?


    Gister zat een meisje de heletijd daar by die attractie en keek jaloers toen ik met hem op de foto ging en mijn vriendin kent haar en die heeft haar msn. Dus ik heb haar toegevoegt en toen vroeg ik of hun wat hadden >.<


    T O K I O H O T E L < 3

    NINAxTOM schreef:
    (...)

    Gister zat een meisje de heletijd daar by die attractie en keek jaloers toen ik met hem op de foto ging en mijn vriendin kent haar en die heeft haar msn. Dus ik heb haar toegevoegt en toen vroeg ik of hun wat hadden >.<

    Awh,
    wat kut voor jou.


    Some people make the world special just by being in it

    NINAxTOM schreef:
    (...)

    Gister zat een meisje de heletijd daar by die attractie en keek jaloers toen ik met hem op de foto ging en mijn vriendin kent haar en die heeft haar msn. Dus ik heb haar toegevoegt en toen vroeg ik of hun wat hadden >.<


    maar misschien zegt ze dat omdat ze jaloers is? (cat)


    -

    maar misschien zegt ze dat omdat ze jaloers is?


    tja kan maar gister sms'te ik toen ik daar zat of hy verkering met haar had en toen sms'te hy niet terug xD maar ik weet niet, ik kom er nog wel achter (duivel)


    T O K I O H O T E L < 3

    whaa ik heb een foto alleen een beetje heel erg onduidelijk. de foto van die jongen en mij:

    http://www.quizlet.nl/foto.php?id=135537


    T O K I O H O T E L < 3

    ik heb ook eens met een kermisgast gehad, maar dat werkt echt voor geen meter. daar kwam ik al snel genoeg achter. ><


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    ik vind het leuk voor je
    en kut voor je
    maar tog ff een vraagje
    hoe kan je half zoenen???


    Real love story's never have happy endings, 'cause real love story's never end..

    En hoe zoen je half? : D


    We'll never be as young as we are tonight

    Dat is kut voor je.


    I'm in love with cities I've never been to and people I never met.

    Wat een lul
    Hij heeft verkering en zoent met jou?
    Ik zou hem gewoon vergeten :X
    stel dat jullie verkering hebben en doet dat bij iemand anders.


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.