• heey iedereen,
    silke heeft weer een relatieprobleem.
    Lang lang geleden (1jaar)
    zijn ik en mijn ex uit elkaar gegaan. Het ging niet meer voor hem. Nu zijn ik en mijn liefje al 9 maanden samen, met daar een paar pauzes tussen, you know.
    Maar nu, ik was shoppen en kom ik daar toch wel niet mijn ex en zijn mama tegen, en natuurlijk zijn onze ouders goed bevriend dus waren die met elkaar aan het praten,. En toen zat mijn ex me echt de hele tijd aan te gapen. En later vroeg ik waarom, en het was omdat hij me al lang nietmeer gezien had en dat hij vond dat ik er heel goed uitzag, sinds die dag praten ik en hy elke dag wel tegen elkaar en elke keer diepzinniger over mijn problemen met mijn liefje nu. Maar hij weet niet dat hij de reden is dat ik in de knoop lig bij mezelf. Want die kerel weet dat hij speciaal voor me is. Hij weet dat myn hart voor hem klopte, maar wat hij niet weet is dat dat nog altijd zo is.

    Maar nu, ik kan dat gewoon niet zeggen tegen mijn liefje. Want hij is echt zo lief voor me en doet echt alles voor me. En stel je voor dat ik de signalen van mijn ex verkeerd begrepen heb en dat hij toch niet echt geinteresseerd is in mij, maar alleen om mijn liefje en mij uit elkaar te halen.

    Weet iemand wat te doen ? :(


    être toujours en retard!

    Als je met jezelf in de knoop ligt, lijkt het me het beste dat je met je vriendje kapt. Je mag hem niet aan het lijntje houden.

    [ bericht aangepast op 29 aug 2009 - 20:36 ]


    -

    Blondiepants schreef:
    Als je met jezelf in de knoop ligt, lijkt het me het beste dat je met je vriendje kapt. Je mag hem niet aan het lijntje houden.


    Ja, daar heb ik ook al aan gedacht, maar dat gaat niet zomaar begrijp je. Nog geen drie dagen geleden heeft hij onverwachts voor me een kado gekocht. Parfum weetje, en das best wel duur.


    être toujours en retard!

    Blondiepants schreef:
    Als je met jezelf in de knoop ligt, lijkt het me het beste dat je met je vriendje kapt. Je mag hem niet aan het lijntje houden.


    None but ourselves can free our minds.

    fireflies schreef:
    (...)

    Ja, daar heb ik ook al aan gedacht, maar dat gaat niet zomaar begrijp je. Nog geen drie dagen geleden heeft hij onverwachts voor me een kado gekocht. Parfum weetje, en das best wel duur.

    En wat als hij altijd een cadeautje koop als je het hem wil zeggen ? Je kan toch niet eeuwig zo voort blijven doen ? Het gewoon zeggen is het beste voor hem én voor jouw. (;


    None but ourselves can free our minds.

    Deathwish schreef:
    (...)
    En wat als hij altijd een cadeautje koop als je het hem wil zeggen ? Je kan toch niet eeuwig zo voort blijven doen ? Het gewoon zeggen is het beste voor hem én voor jouw. (;


    Goh, hij weet datik in de knoop met mezelf lig, maar de reden weet hij niet. En als ik die ga zeggen, ga ik me nog slechter voelen dan nu.


    être toujours en retard!

    Deathwish schreef:
    (...)
    En wat als hij altijd een cadeautje koop als je het hem wil zeggen ? Je kan toch niet eeuwig zo voort blijven doen ? Het gewoon zeggen is het beste voor hem én voor jouw. (;

    Daar ben ik het mee eens. Je moet echt oprecht zijn tegen je vriendje. Okee, jij gaat je slecht voelen, maar denk er aan hoe je vriendje zich gaat voelen als hij erachter komt dat je twijfelde tussen hem en je ex, moest je weer wat met je ex beginnen.

    [ bericht aangepast op 29 aug 2009 - 21:05 ]


    -