• Want ik ben zonder ticket binnen geraakt. En het was zeker geweldig(l). Ik heb een handtekening. En heb er nog geen halve meter vandaan gedaan. (l) En dat moest ik vertellen ö Wie er een paar foto's wilt zien. Ze staan in mijn FB.

    Wie het hele verhaal wilt lezen,kijk dan maar in mijn blog.

    [ bericht aangepast op 29 aug 2009 - 11:32 ]

    Niet eerlijk..
    Ik zei nog tegen me papie: We moeten gaan, ik zorg wel dat ik erin kom zonder kaartje.. Maar ik mocht niet.. Was ik toch maar gegaan..:(


    Tom and Georg could write a bad romance.

    waaaw jij mocht naar duitsland :9~

    & Bij th geraakt ;o

    TiffnyShakee schreef:
    waaaw jij mocht naar duitsland :9~

    & Bij th geraakt ;o

    Ik heb echt veel geluk gehad. Want als ik 5 minuten te laat was geweest mochten ik en een vriendin niet meer binnen. Omdat ik in keulen verkeerd was gelopen,omdat ik de paspoorten moest gaan halen in de auto.

    KirstenSnaps schreef:
    Ik vind het wel tof voor je maar het is wel echt oneerlijk. En tokio hotel was ook echt zwaar pist toen ze hoorde dat er gewoon bijna het helft aantal mensen extra binnen gelaten werden. Het was de bedoeling dat het een bescheiden concertje zou worden, heel speciaal voor mensen die gewonnen hadden. Maar anyway daar kun jij niks aan doen ofzo :'D

    Wel tof dat je het zo vet hebt gehad!

    Hahah nee hoor. Tokio hotel was niet zwaar pist ^^ Er is een filmpje waarin ze zeggen dat ze het leuk vonden dat er fans zonder ticket waren gekomen, en ze daarom zeiden dat ze 300 fans extra gingen binnen laten en dan stoppen ^^. En zo oneerlijk vind ik het ook niet echt,als je weet wat we er allemaal voor hebben gedaan :').

    Nu ben ik zo jaloers op jou. :9~


    A. ikmisje.

    JOYCEVIPx schreef:
    (...)
    Hahah nee hoor. Tokio hotel was niet zwaar pist ^^ Er is een filmpje waarin ze zeggen dat ze het leuk vonden dat er fans zonder ticket waren gekomen, en ze daarom zeiden dat ze 300 fans extra gingen binnen laten en dan stoppen ^^. En zo oneerlijk vind ik het ook niet echt,als je weet wat we er allemaal voor hebben gedaan :').
    Het scheelt dat ik weet dat ze wel pist waren :'D. En ze moesten die dingen zeggen dus (krul). Maar het is geen persoonlijke aanval op jou hoor. Tenminste, niet direct.


    Wie du mir, so ich dir.

    KirstenSnaps schreef:
    Ik vind het wel tof voor je maar het is wel echt oneerlijk. En tokio hotel was ook echt zwaar pist toen ze hoorde dat er gewoon bijna het helft aantal mensen extra binnen gelaten werden. Het was de bedoeling dat het een bescheiden concertje zou worden, heel speciaal voor mensen die gewonnen hadden. Maar anyway daar kun jij niks aan doen ofzo :'D

    Wel tof dat je het zo vet hebt gehad!

    Daar kan ik me iets bij voorstellen O.O
    Like, als ík wist dat je gewoon naar binnen kon gaan was ik ook gegaan, maarja.

    Ja, ik ben jaloers O.O


    ok