• dan sluit ie zn pc af, geen 5minuten later komt ie naar my toe, vraagt ie of ie even wat mag doen op zn site. en die site is tergend langzaam *heeft geen geduld*.
    tering, kon die dat niet 10 minuten geleden doen, VOORDAT ie zn pc afsloot ><

    hebben jullie dat ook: annoying broertjes?


    ik ben overal te zien, maar nergens verkrijgbaar!

    Nee, zo'n zusje x'D Vraagt ze of ze even op msn mag omdat ze met Mabel moet praten, zet ik het aan en vraag ik wat ze wou zeggen, is ze het vergeten -.-


    Your make-up is terrible

    Nee, want ik heb helemaal geen broertje.


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Mijn broertje is ook irritant, hij heeft totaal geen geduld en het is volgens hem nooit zijn schuld.
    dus ja, ik heb ook een annoying broertje. -.-


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Assassin schreef:
    Nee, zo'n zusje x'D Vraagt ze of ze even op msn mag omdat ze met Mabel moet praten, zet ik het aan en vraag ik wat ze wou zeggen, is ze het vergeten -.-
    Hahah die vind ik eigenlijk wel heel hip :Y)(krul)


    Wie du mir, so ich dir.

    ik heb een broer, en 2 zusjes, maar die zijn niet zo vervelend..x'D naja.. soms wel... maar dat heeft iedereen wel eens toch? (A)

    Ik heb 1 broer maar hij is niet meestal niet vervelend hoor.(aaa)


    - hoi ;D

    ik heb 1 zusje
    en ze is keilief =3


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    ja
    mijn broertje gaat over alles in discussie
    er is hier ELKE avond de 'waarom moet ik altijd als eerst naar bed' discussie
    waardoor die altijd verdrietig naar bed gaat
    en altijd terug komt om sorry te zeggen


    Real love story's never have happy endings, 'cause real love story's never end..

    blubble schreef:
    ja
    mijn broertje gaat over alles in discussie
    er is hier ELKE avond de 'waarom moet ik altijd als eerst naar bed' discussie
    waardoor die altijd verdrietig naar bed gaat
    en altijd terug komt om sorry te zeggen

    maar dat is toch schattig ? ;$


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Mijn broertjes sluiten nooit de pc af, en het probleem is, we hebben maar één computer voor ons met drie. Die gastjes blijven er altijd opzitten. Gelukkig heb ik nog een paar leuke trukjes. Zonder internet doen ze niets, dus ga ik stiekem de internet uittrekken. En als ik dan op de pc ga, werkt heel toevallig de internet terug!

    _O_

    [ bericht aangepast op 29 aug 2009 - 12:53 ]


    Some people make the world special just by being in it

    Mnah, ik heb een broer van 18. Vervelend is ie niet, maar hij wilt nóoit mee naar buiten. -.-" En hij palmt mijn vriendinnen in ..


    Don't let 'em say you ain't beautiful.

    Jup, inderdaad --'


    What you see, is what you get.

    Assassin schreef:
    Nee, zo'n zusje x'D Vraagt ze of ze even op msn mag omdat ze met Mabel moet praten, zet ik het aan en vraag ik wat ze wou zeggen, is ze het vergeten -.-

    Geniaal :'D


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    Nee, wel een zusje.
    Ik was bijna klaar met douchen maar ze kon blijkbaar niet wachten tot ik de deur weer van het slot haalde, dus heeft ze het slot opengemaakt met een schaar =='


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Assassin schreef:
    Nee, zo'n zusje x'D Vraagt ze of ze even op msn mag omdat ze met Mabel moet praten, zet ik het aan en vraag ik wat ze wou zeggen, is ze het vergeten -.-
    Hahahaha XD


    Life is hard and then we die