• Kom ik net thuis van mijn laatste avond van vakantiewerk na 5 min. door onweer en stromende regen te hebben gefietst, zie ik mijn ouders met mijn zusje op de bank zitten.
    En ja hoor, mijn zusje heeft een mitella om. Alweer. Want ze had haar arm ook al gebroken in groep 2 en een jaar daarna weer en toen zeiden we dat ze het nooit meer mocht doen (:P) en nou heeft ze het wéér voor elkaar, 7 jaar later x)
    Ze was gevallen toen ze onze hond uitliet en met haar eenwieler aan de hand achter dat beest aanrende (goh x]).
    Maar ze hoeft maar 9 dagen in het gips, alleen jammer dat ze nu een survival dingetje mist met school.

Lang verhaal, i know :P
    Dus nou is mijn vraag: wie van jullie heeft er ook weleens wat gebroken?

[ bericht aangepast op 28 aug 2009 - 21:39 ]

I clicked my heels and wished for you.

Ik 3 keer mijn linkse pols :Y)

Ik heb nog nooit iets gebroken... ^^
    Al denk ik dat soms snel, want ik denk ook altijd opnieuw dat ik doodga. x'D Bij alles bijna. :')

Maar laatst was er in Koppen XL eens een reportage van jongens met de brozen botten ziekte. Die hebben heel hun leven al meer in het gips gezeten dan zonder. Die breken hun botten zo snel, dat het niet normaal is.

You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

Nee, ik kneus alles altijd zwaar. De dokters hebben al meerdere keren gezget dat ik mijn botten beter had kunnen breken :Y)

If you don't stand for something, you'll fall for anything.

Ik nog nooit.

Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

Alleen 1 keer mijn voet verstuikt en 1 keer mijn enkel gekneld+gekneusd :D

- hoi ;D

Nog nooit iets gebroken gekneuts nooit naar het ziekehuis gemoeten ext. En nee Immortal ik ga niet afkloppen,wand dat heb ik nog nooit gedaan^^
    Ik ben zo lomp dat ik weet hoe ik me moet opvangen.En door judo weet ik hoe ik moet vallen, echt geinig dat leer je daar

♥ I wish I didn`t feel for you anymore♥

Mijn middenhandsbeentje - van mijn vinger. En een keer mijn enkel zwaargekneust, toen moest ik in haarlem naar ht ziekenhuis - we waren op visite.

Ik, mijn kleine teen :Y)
    Mijn broer heeft eens zijn twee polsen tegelijk gebroken, hij kon niets meer doen :'D

Never run out of reasons to smile...

Nog nooit iets gebroken of gebarsten (:

- Maar 9 dagen is echt wel niet lang hee? :O

007

xMelodic schreef:
    Ik, mijn kleine teen :Y)
    Mijn broer heeft eens zijn twee polsen tegelijk gebroken, hij kon niets meer doen :'D

OMG ;o
    da's erg:O

- hoi ;D

Ik heb nog nooit iets gebroken, ik heb keisterke botten. :3
    Ik wist trouwens niet dat je meerdere keer dezelfde arm kon breken, iemand heeft tegen mij gezegt dat dat niet kon. -.-

Ik heb alleen mijn arm gebroken toen ik 5 was. En mijn zus heeft een keer twee keer achter elkaar haar been gebroken.
    En sinds gister heeft een scheur in het bot van d'r been, dus zit ze weer in het gips (ze ging rennen omdat ze achter was geraakt op haar vriendje tijdens het hond uitlaten)

If I die young, send me away with the words of a lovesong.

Silhouettes schreef:
    Ik heb nog nooit iets gebroken, ik heb keisterke botten. :3
    Ik wist trouwens niet dat je meerdere keer dezelfde arm kon breken, iemand heeft tegen mij gezegt dat dat niet kon. -.-
    Dat slaat nergens op xD Als je bot weer heelt, dan kan het ook weer breken (nerd)

If I die young, send me away with the words of a lovesong.

Ik ben in mijn hele leven wel meer dan 10 keer in het ziekenhuis geweest omdat ik wat had :Y)

Alcohol is for people who can afford to lose some braincells

Mijn linkerduim, doordat ik tussen de autodeur ermee had gezeten. Eigenlijk was het gebroken waar mijn nagel daar gedaan is. En dat kon net niet in de gips en dat was toen behoorlijk balen.