• Chris Brown (20) liet een aantal weken geleden via een videoboodschap weten dat hij de volledige verantwoordelijkheid op zich neemt voor het incident met Rihanna (21) eerder dit jaar. En de tijd daarvoor lijkt nu gekomen. De zanger werd dinsdag door de rechter veroordeeld tot 1400 uur, ongeveer zes maanden, auto’s wassen en graffiti verwijderen. Dit komt bovenop het contactverbod van vijf jaar en het feit dat hij ten alle tijden minstens 50 meter van Rihanna verwijderd moet zijn.

    Dat de straf zo zwaar is, heeft niet alleen te maken met het incident op 8 februari van dit jaar. Drie maanden daarvoor kreeg het koppel ook al ruzie, waarbij Rihanna Chris een tik in het gezicht gaf. Hij reageerde hierop door haar meerdere keren hard tegen een muur aan te duwen. En een paar weken later, ook nog voor het incident in februari, sloeg de rapper tijdens hun reis naar Barbados uit wode drie ruiten in van hun gehuurde Landrover.


    - Bron: Msn.

    Nu de vraag aan jullie:
    Goede straf? Of slechte straf?

    [ bericht aangepast op 28 aug 2009 - 20:45 ]


    ik ben overal te zien, maar nergens verkrijgbaar!

    Dacht dattie in de bak terecht zou komen ofzo?


    No growth of the heart is ever a waste

    Aurelia schreef:
    Dacht dattie in de bak terecht zou komen ofzo?

    Idd. Maarreuh.. hij mag de auto van mijn pa wel komen wassen ;3


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Omg, waarom gaat hij niet rechstreeks de bak in ? I mean, like wtf ? Zo iemand moet minstens 5 jaar de bak in. Maar neen hoor het is omdat het een superster is dat de straf weer zo mild is. Dat is altijd zo -.- *haaltneusop*


    I found myself in Wonderland.

    Zware straf?
    like ik vind dat nog meevallen, eigenlijk.


    Some people make the world special just by being in it

    Das een te lichte straf vind ik


    Mas maganda sa inyo Dalawa >?,, ~

    Alysse schreef:
    Zware straf?
    like ik vind dat nog meevallen, eigenlijk.


    I need you like a heart needs a beat

    ik vind dit echt een domme straf.
    ik zou dit toepasselijk vinden als je Graffiti gespoten hebt ofzo. x_x

    ik vond dat hij de bak inmoest.
    of moet. w/e :p


    It's not the same without you.

    goed of slecht geen idee ik mag rihanna ook niet en het zou wel aan allebei gelegen hebben


    ~Sometimes the right path is not the easiest one~

    Haha, dat hoordde ik -gaat plat-


    Alcohol is for people who can afford to lose some braincells

    Hij mag onze auto wel komen wassen, :9~

    Aurelia schreef:
    Dacht dattie in de bak terecht zou komen ofzo?


    idd ;x

    en hij mag mijn fiets ook wel wassen (A)


    We can only learn to love by loving.

    Ik wil wel eens weten wat er nou presies is gebeurt,wat de aanleiding is.Wand ik geloof niet dat hij zomaar is gaan slaan.Zolang ik dat niet weet kan ik niet zeggen of het terecht is en ik heb natuurlijk ook geen rechte gestudeert dus.


    &#9829; I wish I didn`t feel for you anymore&#9829;

    Softies
    2 jaar zitten, minstens

    Goede, maar hy moet langer zitten


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.

    Klopt trouwens niet helemaal wat er staat,hij krijgt ook nog zoveel haar voorwaardelijk.En hij moet 50 m uit haar buurt blijven tenzij ze een optreden hebben


    &#9829; I wish I didn`t feel for you anymore&#9829;