• [ bericht aangepast op 28 aug 2009 - 18:38 ]


    I don't need to explain myself, I know I'm right.

    JoJudicious schreef:
    (...)
    Meneer is nu dan ook 1.90 m. o.ô


    maar daardoor hoefttie niet dunner te worden x'D


    Your make-up is terrible

    NINAxTOM schreef:
    (...)

    Waar woon je dn? ;p
    Limburg

    [ bericht aangepast op 27 aug 2009 - 22:21 ]


    Wie du mir, so ich dir.

    Assassin schreef:
    Damned, Bill is nog skinnier geworden. Nu kan je niet meer zeggen dat het bij zijn lichaamsbouw hoort O.O want het was veel minder erg.
    No worries. Er is niks mis met zijn eetpatroon. Hij vreet zich net zoals vroeger weer ggewoon vast aan pasta, fastfood en andere rotzooi. Dus geen zorgen. Er zijn heel veel mensen die gewoon heel ielig zijn en dan ook nog de pech hebben dat ze lang worden, waardoor ze nog magerder lijken.


    Wie du mir, so ich dir.

    OMFG IK WOU OOKxD

    MuffinxM schreef:
    OMFG IK WOU OOKxD


    -

    KirstenSnaps schreef:
    (...)
    No worries. Er is niks mis met zijn eetpatroon. Hij vreet zich net zoals vroeger weer ggewoon vast aan pasta, fastfood en andere rotzooi. Dus geen zorgen. Er zijn heel veel mensen die gewoon heel ielig zijn en dan ook nog de pech hebben dat ze lang worden, waardoor ze nog magerder lijken.


    Ghehe, ik doelde ook niet zo op zijn eetpatroon eigenlijk.


    Your make-up is terrible

    die close-up van Bill bij de update foto's is zo mooi! Jammer van die vlek en de letters die er op staan. >.<

    Assassin schreef:
    (...)

    Ghehe, ik doelde ook niet zo op zijn eetpatroon eigenlijk.
    Ja nou het ziet er idd ook wel eng uit. Dat dat ook zomaar kan dat iemand zo mager is zonder er hinder van tehebben of zelfs gewoon zich vast te vreten ofzo en dan nog niks aankomen :'D


    Wie du mir, so ich dir.

    Agony schreef:
    die close-up van Bill bij de update foto's is zo mooi! Jammer van die vlek en de letters die er op staan. >.<

    Er staat nu ook een nieuwe close-up van Bill op. ^^


    I don't need to explain myself, I know I'm right.

    That's called beauty, people.
    ._.
    Goddamn.
    <3

    Ik vind de acoustische versie van 'Automatisch' zó mooi! Ö


    I don't need to explain myself, I know I'm right.

    Ik vind, om eerlijk te zeggen, Bill en Tom er niet echt fantastisch uitzien. En zeker Bill niet, gatsie. Volgens mij is hij nog magerder dan ervoor en dat is niet gezond. En op die eerste foto met alleen B&T ziet Tom er verschrikkelijk vermoeid uit, moet ik zeggen. OP Gustav heb ik niet veel te zeggen, hem zíé je niet eens .__. En Georg is ook vermagerd, maar hij ziet er nog goed uit ;3

    http://www.youtube.com/watch?v=sUpAF4GG6LA&feature=related

    Dit vond ik dan - of stond deze er al tussen?

    JoJudicious schreef:
    Ik vind de acoustische versie van 'Automatisch' zó mooi! Ö

    Ik ook.Voor zover ik het heb kunnen verstaan met die krijsende kinderen


    I need you like a heart needs a beat