• [ bericht aangepast op 28 aug 2009 - 18:38 ]


    I don't need to explain myself, I know I'm right.

    Whipple schreef:
    (...)
    das waar... maar toch had ik het niet helemaal vewacht..


    Ik had het wel verwacht, maar nog niet zo snel.


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    als ik dat eerder wist.. dan was ik wel gegaan


    Ik ook, tot hoelaat gebeurd dat concertje enz dan? :9~ Als het tot 12 uur is ofzo, ga ik nu in de auto ;D xD


    T O K I O H O T E L < 3

    Niceee :9~


    Never run out of reasons to smile...

    NINAxTOM schreef:
    (...)

    Ik ook, tot hoelaat gebeurd dat concertje enz dan? :9~ Als het tot 12 uur is ofzo, ga ik nu in de auto ;D xD
    Of het is binnen een kwartier afgelopen of het is al afgelopen dus ik zou geen moeite doen als ik jou was :'D. Vlak na het concert signeren ze nog heel even maar daarna gaan ze richting Hamburg. En dat is nogal een lange reis dus volgens mij blijven ze niet te lang.


    Wie du mir, so ich dir.

    NINAxTOM schreef:
    (...)

    Ik ook, tot hoelaat gebeurd dat concertje enz dan? :9~ Als het tot 12 uur is ofzo, ga ik nu in de auto ;D xD

    ik weet niet...

    6000BRIEFJE schreef:
    (...)
    Op mij
    - niet verkeerd opvatten :3 -


    Kom op paardje!


    -

    Of het is binnen een kwartier afgelopen of het is al afgelopen dus ik zou geen moeite doen als ik jou was :'D. Vlak na het concert signeren ze nog heel even maar daarna gaan ze richting Hamburg. En dat is nogal een lange reis dus volgens mij blijven ze niet te lang.


    ahaa, en als ik met de sneltrein ga XD sorry niet grappig, ik ben helemaal hyper dus ik lul maar wat x)


    T O K I O H O T E L < 3

    NINAxTOM schreef:
    (...)

    ahaa, en als ik met de sneltrein ga XD sorry niet grappig, ik ben helemaal hyper dus ik lul maar wat x)
    Ik kan daar zijn in 35 minuten volgens mij :'DDD


    Wie du mir, so ich dir.

    Ik kan daar zijn in 35 minuten volgens mij :'DDD


    Waar woon je dn? ;p


    T O K I O H O T E L < 3

    Waaah! Tom is vet.. anders. Hij is like.. volwassen. Omgosh! Hij is best wel sexy xD


    Life is hard and then we die

    Ik heb er een nieuwe Update bij gezet. ^^


    I don't need to explain myself, I know I'm right.

    Damned, Bill is nog skinnier geworden. Nu kan je niet meer zeggen dat het bij zijn lichaamsbouw hoort O.O want het was veel minder erg.


    Your make-up is terrible

    ik wil zeker naar een concert van ze als ze in Nederland ooit komen :9~

    Assassin schreef:
    Damned, Bill is nog skinnier geworden. Nu kan je niet meer zeggen dat het bij zijn lichaamsbouw hoort O.O want het was veel minder erg.

    Meneer is nu dan ook 1.90 m. o.ô


    I don't need to explain myself, I know I'm right.

    Hahaha die audio. Ik krijg er hoofdpijn van :'D. Maar wel super tof. Ik heb al hier en daar op het internet gehoord en gelezen dat iedereen het echt super tof vond.


    Wie du mir, so ich dir.