• Ik vind dat verhaal zo facinerend.='D
    Het is een schip die rond het jaar 1676 in een storm terecht kwam, de kapitein werd gek, en gooide zijn bijbel over boort, en zo werd hij vervloekt tot eeuwige doemenis en zeilen op zee. Veel matrozen, en kapiteinen hebben gezegd dat ze het schip hebben gezien. Met een kapitein aan het roer. Een spookschip.

    ='D Jullie kennen het waarschijnlijk ook allemaal wel van The pirates of the caribbean.

    Wie gaat mee zoeken? Ik wil hem zien. ='D
    -x-


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Moet je naar de efteling gaan :Y)
    Daar vind je um


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    ikke :Y)


    I'm dreaming my end till I'm living it

    ik kom al =3

    wat moet ik eem nemen
    -pakt der ooglap,houtenpoot, zwaardje en der papagaai-


    We can only learn to love by loving.

    Komt die ook niet in Spongebob voor ?(cat)
    -zoja, dan is hij cool-


    The soul needs autumn.

    Hij stond ook een keer in de Donald Duck :9~.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Cherish schreef:
    Komt die ook niet in Spongebob voor ?(cat)
    -zoja, dan is hij cool-

    Ja oO


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Clay schreef:
    Hij stond ook een keer in de Donald Duck :9~.

    Wow! oO Donald duck is dus wel ineens vet stoer.


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Clay schreef:
    Hij stond ook een keer in de Donald Duck :9~.

    Bestaat er een boekje over Donald Duck ? -gaat strijk-
    Of is dat niet over die eend ?


    The soul needs autumn.

    Ik ken het verhaal anders:
    "De kapitein van De Hollander voer uit op pasen,tegen alle wetten in,terwijl een verschikkelijke storm woede.Hierdoor werd hij,zijn bemaning en zijn schip vervloekt,ze zouden nooit kaap de goede hooop kunnen ronden.Het schip werd een verschikkelijke vliegens spookschip(vandaar de naam vliegende hollander).Elke keer als de bemanning een ander schip zien daan zette ze een sleop uit.De mannen in de sloep gaan aanboord en geven brieven aan de mensen op het schip.Die brieven moeten aan de grote mast woorden gespijkert,en worden bezorcht in Nederland.Als dit niet gebeurt krijg het schip onheil,ziekte tijsteren het schip en vaak raakt ze gevangen in een strom,waardoor het schip met man en muis vergaat.Vele overleven een ontmoeting met het spookschip ook niet.
    En de Vliegende hollander zou varen tot in de eeuwig heid,met niet eens de verlossing van de dood"

    Zo heb ik hem in een boek gezelen.Dus als je hem wilt vinden rond met een schip 's naechts de kaap.En als je hem zie spijker de brieven aan de mast en bezorgs ze in Nederland,anders zien we je nooit meer trug.


    ♥ I wish I didn`t feel for you anymore♥

    Ik zal het onthouden, creepy.


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Cherish schreef:
    (...)
    Bestaat er een boekje over Donald Duck ? -gaat strijk-
    Of is dat niet over die eend ?

    Een tijdschift ja over die eens.Hij bestaat al bets lang 10talle jaren(weet niet meer hoelang)


    ♥ I wish I didn`t feel for you anymore♥

    Ik wil mee zoeken! Ik wil hem ook zien. Gaan we morgen met een bootje varen?


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    ja daar zijn heel veel verhalen van, allemaal anders ^^

    Tranquillity schreef:
    Ik wil mee zoeken! Ik wil hem ook zien. Gaan we morgen met een bootje varen?

    Zeker! Ik pak even een extra paar sokken en dan kom ik eraan!


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Haha :Y)


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.