• Dus, ik ga -alweer- een nieuwe storie aanmaken met een goede vriendin van me, maar nu twijfelen we over de namen. Want, ze wilt mij er in plaatsen, maar ik wil misschien mijn naam niet echt gebruiken, bang dat mensen gaan lachen. ;x

    Maar, anders vind ik mezelf nu weer laf omdat ik na al die jaren, mijn naam niet mooi vind en bang ben om hetzelfde mee te maken als vroeger.

    Maar goed, hier komt 'ie dan.. Welke naam vinden jullie het mooist?

    Kika of Kyleen -kajleen-
    [En nu weet iedereen mijn naam. ;$]
    -Mijn hart gaat nu abnormaal hard tekeer- Oo'

    Kika: |
    Kyleen: ||||

    [ bericht aangepast op 24 aug 2009 - 19:00 ]


    You'll never dream alone. <3

    Conspiracy schreef:
    Kyleen fosho ^^
    Maar is dat je echte naam of zo and vind je 'm niet mooi dan? Of niet soms ;d


    Dat is inderdaad mijn echte naam en die vind ik niet echt mooi. Zelf weet ik het niet, ik ben nog al in de war. :/
    Vroeger dacht ik dat ik er juist trots op was, maar door een hele omstandigheid begon ik te denken dat ik hem lelijk vond en nu weet ik het niet eens. /:


    You'll never dream alone. <3

    Kyleen
    Echt een mooie naam ookal had ik al het vermoeden dat dat je echte naam was (A)
    Maar echt niet schamen voor die naam het is echt een mooie naam <3

    SuperDaisy schreef:
    Kyleen
    Echt een mooie naam ookal had ik al het vermoeden dat dat je echte naam was (A)
    Maar echt niet schamen voor die naam het is echt een mooie naam <3


    Hoe wist jij dat dat mijn naam kon zijn? ._.


    XD


    You'll never dream alone. <3

    Breakfast schreef:
    (...)

    Hoe wist jij dat dat mijn naam kon zijn? ._.


    XD

    Niet iedereen is zo stom als ik hea Kika (A)


    Has no one told you she's not breathing?

    Zeker Kyleen. Dat is echt een vet mooie naam! oO Vindj'em niet mooi dan?


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Kyleen


    I did not hit you. I just high-fived your face.

    Breakfast schreef:
    (...)

    Dat is inderdaad mijn echte naam en die vind ik niet echt mooi. Zelf weet ik het niet, ik ben nog al in de war. :/
    Vroeger dacht ik dat ik er juist trots op was, maar door een hele omstandigheid begon ik te denken dat ik hem lelijk vond en nu weet ik het niet eens. /:

    Lieve Kika, je hoeft je echt niet te schamen voor je naam hoor! Hij is echt mooi, en uniek. Ik ken eigenlijk niemand die Kyleen heet, dus wees trots op je naam! Er is echt niets om je voor te schamen, laat anderen maar denken wat ze willen. En eigenlijk vind ik Kyleen zelfs mooier dan Kika, als ik eerlijk mag zijn :] Srsly girl, hij's prachtig ^^

    Conspiracy schreef:
    (...)
    Lieve Kika, je hoeft je echt niet te schamen voor je naam hoor! Hij is echt mooi, en uniek. Ik ken eigenlijk niemand die Kyleen heet, dus wees trots op je naam! Er is echt niets om je voor te schamen, laat anderen maar denken wat ze willen. En eigenlijk vind ik Kyleen zelfs mooier dan Kika, als ik eerlijk mag zijn :] Srsly girl, hij's prachtig ^^

    Dat vind ik nou eigenlijk ook (:


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    MoonStalker schreef:
    (...)
    Niet iedereen is zo stom als ik hea Kika (A)


    Jij bent niet stom. :'D
    Jij bent slim. :'D
    Kijk wat je gedaan hebt met mijn humeur. :'D
    Daarnet was ik depri, nu niet, thanks of you. :'D


    You'll never dream alone. <3

    Conspiracy schreef:
    (...)
    Lieve Kika, je hoeft je echt niet te schamen voor je naam hoor! Hij is echt mooi, en uniek. Ik ken eigenlijk niemand die Kyleen heet, dus wees trots op je naam! Er is echt niets om je voor te schamen, laat anderen maar denken wat ze willen. En eigenlijk vind ik Kyleen zelfs mooier dan Kika, als ik eerlijk mag zijn :] Srsly girl, hij's prachtig ^^


    Wowie. Ö

    Dankje. (=


    You'll never dream alone. <3

    Tranquillity schreef:
    (...)
    Dat vind ik nou eigenlijk ook (:


    Haha, thankjoew, echt waar. :'D


    You'll never dream alone. <3

    Kyleen, mooier dan Kika.


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Breakfast schreef:
    (...)

    Jij bent niet stom. :'D
    Jij bent slim. :'D
    Kijk wat je gedaan hebt met mijn humeur. :'D
    Daarnet was ik depri, nu niet, thanks of you. :'D

    -Voelt zich vereert-
    Naja. Ik ben soms nogal.. Traag van begrip .. x'D. Als iedereen de grap doorheeft, heeft Sharon hem soms pas na 2min door ofzo XD. :$


    Has no one told you she's not breathing?

    MoonStalker schreef:
    (...)
    -Voelt zich vereert-
    Naja. Ik ben soms nogal.. Traag van begrip .. x'D. Als iedereen de grap doorheeft, heeft Sharon hem soms pas na 2min door ofzo XD. :$


    Join tha club, hunn. :'D


    You'll never dream alone. <3

    Hopeless schreef:
    Kyleen, mooier dan Kika.


    Dankje. (flower)


    You'll never dream alone. <3