• Dus, ik ga -alweer- een nieuwe storie aanmaken met een goede vriendin van me, maar nu twijfelen we over de namen. Want, ze wilt mij er in plaatsen, maar ik wil misschien mijn naam niet echt gebruiken, bang dat mensen gaan lachen. ;x

    Maar, anders vind ik mezelf nu weer laf omdat ik na al die jaren, mijn naam niet mooi vind en bang ben om hetzelfde mee te maken als vroeger.

    Maar goed, hier komt 'ie dan.. Welke naam vinden jullie het mooist?

    Kika of Kyleen -kajleen-
    [En nu weet iedereen mijn naam. ;$]
    -Mijn hart gaat nu abnormaal hard tekeer- Oo'

    Kika: |
    Kyleen: ||||

    [ bericht aangepast op 24 aug 2009 - 19:00 ]


    You'll never dream alone. <3

    Kyleen ;]

    ik vind ze allebei leuke namen n_n

    zelf zou ik voor Kika gaan n_n

    Honey. Ik zeg het je. Kyleen is echt kei mooi. Maar als jij het niet wilt, zullen we wel Kika nemen. Dan doen we het zoals ik het had voorgesteld. Maar schaam je alsjeblieft niet voor die naam. Want, ik zeg het je, iedereen gaat hier Kyleen schrijven. Die naam is gewoon kei mooi, en best wel zeldzaam. Wees er trots op.
    <3

    [ bericht aangepast op 24 aug 2009 - 18:56 ]


    Has no one told you she's not breathing?

    MoonStalker schreef:
    Honey. Ik zeg het je. Kyleen is echt kei mooi. Maar als jij het niet wilt, zullen we wel Kika nemen. Dan doen we het zoals ik het had voorgesteld. Maar schaam je alsjeblieft niet voor die naam. Want, ik zeg het je, iedereen gaat hier Kyleen schrijven. Die naam is gewoon kei mooi, en best wel zeldzaam. Wees er trots op.
    <3


    Dankje, hunn.
    Maar je moet ook begrijpen, dat ik het beu ben om mijn naam niét durven te zeggen. -Zoals elk schooljaar, wanneer je je moet voorstellen, zit ik daar stotterend mijn naam te zeggen- Ik vind het leuk dat je hem mooi vind. Maar, die naam heeft nog al.. invloed gehad op mijn zelfvertrouwen door privéomstandigheden. ;x


    You'll never dream alone. <3

    ik vind Kyleen het mooist.


    To The Stars Through Adversity

    Ik zou voor Kyleen gaan ^^


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

    -slik-
    menen jullie dat nu? O.o


    You'll never dream alone. <3

    Breakfast schreef:
    (...)

    Dankje, hunn.
    Maar je moet ook begrijpen, dat ik het beu ben om mijn naam niét durven te zeggen. -Zoals elk schooljaar, wanneer je je moet voorstellen, zit ik daar stotterend mijn naam te zeggen- Ik vind het leuk dat je hem mooi vind. Maar, die naam heeft nog al.. invloed gehad op mijn zelfvertrouwen door privéomstandigheden. ;x

    Maar als dat twee jaar of meer geleden was, dan kan je nu toch een nieuwe start nemen? Andere mensen enzo. Het helpt trouwens ook om luid, krachtig en zelfverzekerd je naam te zeggen, of toch zo over te komen. Echt waar. Zelfvertrouwen uitstralen kan je heel ver weg helpen.


    Has no one told you she's not breathing?

    Ze zijn allebei mooi.
    Hm, moeilijk om te kiezen ^-^
    Misschien zou ik toch eerder voor Kyleen gaan.
    En hoezo schamen?
    Die naam is prachtig, geloof me.

    Breakfast schreef:
    -slik-
    menen jullie dat nu? O.o

    ik denk van wel, n_n
    Ik weet eigenlijk bijna wel zeker n_n (A)

    MoonStalker schreef:
    (...)
    Maar als dat twee jaar of meer geleden was, dan kan je nu toch een nieuwe start nemen? Andere mensen enzo. Het helpt trouwens ook om luid, krachtig en zelfverzekerd je naam te zeggen, of toch zo over te komen. Echt waar. Zelfvertrouwen uitstralen kan je heel ver weg helpen.


    Nee hoor, eigenlijk is verleden een groot woord. Want, het gebeurt nu nog altijd, maar minder dan vroeger. Vroeger gebeurde het méér, waardoor ik juist die naam ging haatten. En omdat iedereen die naam lelijk vond, begon ik ook te denken dat die naam lelijk is. ;x


    You'll never dream alone. <3

    Suppressed schreef:
    Ze zijn allebei mooi.
    Hm, moeilijk om te kiezen ^-^
    Misschien zou ik toch eerder voor Kyleen gaan.
    En hoezo schamen?
    Die naam is prachtig, geloof me.


    Dankje, echt waar.
    Maar het schamen komt door de mensen in mijn buurt. Ze lopen dan te vertellen hoe ze over mijn naam denken en dat is nog al héél negatief..


    You'll never dream alone. <3

    Breakfast schreef:
    (...)

    Nee hoor, eigenlijk is verleden een groot woord. Want, het gebeurt nu nog altijd, maar minder dan vroeger. Vroeger gebeurde het méér, waardoor ik juist die naam ging haatten. En omdat iedereen die naam lelijk vond, begon ik ook te denken dat die naam lelijk is. ;x

    Dat is omdat hun doel is jou te beïnvloeden. Hun doel is dat jij dat ook gelooft. En als je je niet wilt laten doen, moet je dat juist niet geloven. Blijf tegen jezelf zeggen hoe mooi die naam wel niet is. Bewij genoeg. Iedereen hier zegt dat. Echt, hun doel is dat jij dat dénkt! Snap je dat niet? Zij beïnvloeden jou! Laat je niet doen! Kyleen is super mooi! Hun vinden die naam niet lelijk, maar zij willen dat jij dat denkt! Ik weet niet waarom, maar het is zo! Kika, pleas, trap er niet in. Geloof me. Kyleen is een van de mooiste namen die ik ken. En ik slijm niet.
    <3


    Has no one told you she's not breathing?

    Kyleen fosho ^^
    Maar is dat je echte naam of zo and vind je 'm niet mooi dan? Of niet soms ;d

    Kyleen is vet mooi =3


    We can only learn to love by loving.