• ik ben vandaag voor het eerst in de bots autotjes geweest(yeah) wat heel leuk was naturlijk.
    maar sommigen worden echt boos als je ze ramt, en beginen je dan echt gewoon uitteschelden.
    like wtf ze heeten toch BOTS AUTOTJES!
    en ik met men meligen bui roep vrolijk treug van TURLIJKxD.
    en er waren ook twee jongens en die reeden voor mij en men vriendinen(we stonden aan de kant) en zei die zo tegen zen vriend : joh dat zijn lekkere mokkels.
    like mokkels ik denk dan altij aan wokkels en dan is niet echt een compliment toch.

    maar dus ik kan ze nog wel even door gaan:)
    maar dan word het saai voor juilie.

    en om het nuttig temaken, wat is juilie leukste herinnering van de kermis?


    To The Stars Through Adversity

    Hhahaa, heb ik ook altijd van die achterlijke eikels ._.


    I found myself in Wonderland.

    Ik vind de botsautotjes alleen maar leuk om ermee te rijden, dat botsen doet pijn ><.
    Maar als die jongens wokkels lekker vinden, dan is het wel een compliment, in zekere zin ^^


    -

    Blondiepants schreef:
    Ik vind de botsautotjes alleen maar leuk om ermee te rijden, dat botsen doet pijn ><.
    Maar als die jongens wokkels lekker vinden, dan is het wel een compliment, in zekere zin ^^

    haha ja dat klopt:D


    To The Stars Through Adversity

    Dat ik nooit met lege handen naar huis ga (cat)
    Dat vind ik een leuke herinnering aan de kermis

    [ bericht aangepast op 23 aug 2009 - 22:17 ]


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Devotion schreef:
    Dat ik nooit met lege handen naar huis ga (cat)
    Dat vind ik een leuke herinnering aan de kermis


    hoezo(nerd)


    To The Stars Through Adversity

    Euhm, ik heb geen leuke herinneringen aan de botsautotjes. Ik kwam namelijk afgelopen kermis met mijn arm tussen 2 auto's en dat deed pijn. En toen moest ik naar het ziekenhuis en toen kon ik daar pas om 12 uur 's nachts terecht terwijl ik de volgende dag proefwerkweek had! O.o


    -

    IC2P schreef:
    Euhm, ik heb geen leuke herinneringen aan de botsautotjes. Ik kwam namelijk afgelopen kermis met mijn arm tussen 2 auto's en dat deed pijn. En toen moest ik naar het ziekenhuis en toen kon ik daar pas om 12 uur 's nachts terecht terwijl ik de volgende dag proefwerkweek had! O.o

    aauww. dat doet vast facking veel pijn:S


    To The Stars Through Adversity

    SUIKERSPIN<3


    Why don't you break my heart

    DutchAngel schreef:
    SUIKERSPIN<3

    bah:8
    vind jij die lekker?


    To The Stars Through Adversity

    TrueLover schreef:
    (...)
    bah:8
    vind jij die lekker?

    I LOVE IT


    Why don't you break my heart

    Botsauto's zijn geweldig ^^
    Mijn meest vervelende ervaring ermee: een groep Turken die het niet zo op prijs stelde toen ik tegen ze op ramde. Gevolg: vechtpartij. Moeten die zeikers maar niet in de botsauto's gaan zitten.


    No growth of the heart is ever a waste

    Aurelia schreef:
    Botsauto's zijn geweldig ^^
    Mijn meest vervelende ervaring ermee: een groep Turken die het niet zo op prijs stelde toen ik tegen ze op ramde. Gevolg: vechtpartij. Moeten die zeikers maar niet in de botsauto's gaan zitten.
    ja dat is ook echt so dom van ze dan.


    To The Stars Through Adversity

    Ik ben vandaag in de bodyshaker, rups, lunapark, botsauto's, enz geweest. :3


    Let the Night embrace you

    nou, ik vind de gezelligheid het leukst.. en bij ons zijn er nooit mensen die je uitschelden als je ze botst. dat vind ik echt het fijnst =3


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Ik vind dat leuk. ^^
    Een vriend van mij had toen we met onze groepen naar Drievliet gingen z'n tanden afgebroken doordat-ie met z'n tanden tegen het stuur aankwam. x.x


    -