• Ik wil mijn kamer herinrichten, eerst dacht ik om CD's aan mijn muur op te hangen, die gedachte is trouwens nog niet weggeschreven, maar toen dacht ik om zwarte bollen op mijn wit stuk muur te verven, maar daar ging mijn mama niet mee akkoord.
    Toen kwam ik op het idee om mijn naam op mijn muur te schilderen ofzo, nou ja, ik ben er nog niet helemaal uit.
    Mijn kamer ziet er nu nogal kaal uit want, ik heb één babyblauwe muur, geen posters or what so ever, en voor de rest witte muren x.x
    En om dit onzinnig topic nuttig te maken, hoe willen jullie je kamer en hoe ziet je kamer er nu uit?


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Je kan ook LP's aan de muur hangen 8D
    en mijn kamer is groen/blauw, met prikbord, poster, vitrine kast, tafeltje, poster en twee fotolijsten, maar er moet nog wat aan de andere muren, want het is zo kaal.


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    mijn kamer is geel en blauw, maar daar zie je amper iets van (a) het hangt vol met foto's van mij en vrienden, en posters van parfum enzo (a)


    It even took me by surprise

    tomfreakske schreef:
    ik wil m'n kamer gwn ver TH-iseren xD hij plakt toch al helemaal onder

    & weet je wat je doe Nicky?xD schilder jou naam, en mijn naam:Y) dan heb je al direct meer 'heringerichtxD'
    Xx


    Dan schiet mijn ma me dood denk ik. :'D Ik mag enkel mijn eigen naam x.x Maar, ik ga sowieso moeten wachten met die dingen want, wij gaan een nieuwe vloer+plafond steken boven x'D


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    ik heb posters. Maarik ga meer posters ophangen.


    Stop holding me under and let me breathe.

    Mijne is spierwit met een paar posters ;p


    Mode kan je kopen, styl moet je hebben!

    ik ben nu men kamer aant herschildere en ik wil er tekeningen op schildere. ik ben er zelf nogniet egt uit wat ik erop ga schildere maar van sommige dinge bennek al wel zeker :D
    alleen ga ik da deze vakantie niet afkrijge ö


    What happened in the crew stays in the crew ^^

    Wit en lichtgrijs, ontzettend saai. Maargoed, ik slaap er alleen maar dus het maakt niet echt veel uit dat hij saai is.


    I am an idiot, I move.

    Ik deel mijn kamer met mijn broer -.-"; dus mijn kamer is kut.


    Don't let 'em say you ain't beautiful.

    bij me ma: rode muren en zwarte muren tegenover elkaar, geen posters
    bij me pa: soort lichtrood/roze achtig met wat oude posters die eraf gaan ^^


    The sun will shine like never before, in the world behind my wall. Take me there <3

    Gha schreef:
    (...)

    Dan schiet mijn ma me dood denk ik. :'D Ik mag enkel mijn eigen naam x.x Maar, ik ga sowieso moeten wachten met die dingen want, wij gaan een nieuwe vloer+plafond steken boven x'D
    Allez tzou nog zo naice zijn^^
    en als ze jou durft dood te schieten dan hè ooeh dan ga je wat zien sèxD
    najah Viel Späss met je renovering x)
    Xx


    Laat me nu toch niet alleen, radeloos en verloren.....

    Mijn muren zijn allemaal behangen met Tokio Hotel posters, en mijn vloer is knalroze ;D

    [ bericht aangepast op 23 aug 2009 - 13:11 ]


    T O K I O H O T E L < 3

    Mijn kamer is paars oO Maar ik ga een muur zwart met motieven doen. Van mijn ene muur zie je bijna niks meer omdat mijn kast er voor staat, een spiegel hangt en mijn boekenkast er nog eens naast staat. In de andere muur zit mijn raam, dus dat is ook al minder paars. ^^ En mijn kamer boven zou ik graag één muur in graffiti laten spuiten, maar dan moet ik nog de geschikte afbeelding vinden. En de geschikte persoon om het te doen :') Anders zijn de muren gewoon beige en kaal. Heb een paar dagen geleden al mijn posters er af gehaald.

    [ bericht aangepast op 23 aug 2009 - 13:17 ]


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    mijn kamer; is 1 muur knalrood en de anderen wit, maar op de witte muren ben ik mijn eigen 'Wall of Fame' aan het maken, met posters en foto's en van alles. heb ook allemaal van die 'Loesje' tekstjes er tussen door, en mijn kast en deur zitten ook helemaal onder de posters. ^^


    “Behind the mask of ice that people wear, there beats a heart of fire.” - Paulo Coelho

    Mijnn vader had een tegek idee voor mijn kamer en omdat ik zie dat jij ook schrijft... dit is het idee.
    dat was schrijf een leuk verhaaltje, een levens verhaal en versonnen ofzo en schrijf het dan op je muur xD geloof me dat ziet er vet uit maar je bent er wel lang mee bezig

    hahah omdat je het wilt weten mijnn kamer :
    Ik heb de zolder kamer dus een puntig dak. Hij is bordaux, zwart en zilver. Ik heb mijn muren bordaux en dan heb ik een soort poortjes.. tsja ik weet niet hoe ik het moet zeggen en dan heb ik die kant er van zwart en er in zilver. de balken zijn ook zwart en op een muur moet ik nog iets verzinnen. Iets maken waar ik voor sta of me symbool (bn weer de naam kwijt ^^) of een verhaaltje xD en over mijn meubels ik heb niet veels bijzonders alleen een vet coole half ronde bank en als je het uit klapt is het een rond bed ^^

    Maar ik heb nu wel heel veel verteldt :$
    Ik hoop dat je er wat aan hebt ^^
    xx vn mell

    [ bericht aangepast op 23 aug 2009 - 13:40 ]


    Life up to your own espectations

    Ik heb een babyroze kamer. Eén muur is zwart met mijn naam op in het wit en een andere muur is wit en daar zal ik het hele alfbat opschilderen. En voor de rest hangt ie ook nog eens vol met posters.


    Ryan Dunn (ll)