• Ik wil mijn kamer herinrichten, eerst dacht ik om CD's aan mijn muur op te hangen, die gedachte is trouwens nog niet weggeschreven, maar toen dacht ik om zwarte bollen op mijn wit stuk muur te verven, maar daar ging mijn mama niet mee akkoord.
    Toen kwam ik op het idee om mijn naam op mijn muur te schilderen ofzo, nou ja, ik ben er nog niet helemaal uit.
    Mijn kamer ziet er nu nogal kaal uit want, ik heb één babyblauwe muur, geen posters or what so ever, en voor de rest witte muren x.x
    En om dit onzinnig topic nuttig te maken, hoe willen jullie je kamer en hoe ziet je kamer er nu uit?

"You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

Mijn kamer is roze. ._.
    Ik ga het ooit zelf rood en grijs verven.

'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

Bij mam: Posters & bij pap helemaal kaal.
    Maar ik ga binnenkort de posters omhangen naar pap, want daar heb ik een grotere kamer :9~
    En ik vind beide ideën van jou supergeil :9~

Mijn kamer is roze. :'D
    Voor mij maakt het niet echt uit hoe die eruitziet. :'D

mijn kamer heb je al gezien x'D
    en die is saaaaaai o.O

Magic never ends.

Mijn kamer is nu 1 wand donkerblauw en de rest lichtblauw en plafond lila met roze vloerbedekking :')
    Maar ik krijg de oude speelkamer als nieuwe kamer en daar ben ik mee bezig met verven die word: 1 wand knalblauw en de andere donkerlila achtig met grijze vloerdekking. En de andere 2 muren zijn van die witte platen omdat het het punt van het dak is (:

-

wij gaan zeer binnekort verhuizen.
    ik heb nu een blauw kamer en t nieuwe huis wordt zwart/wit met zo'n barok-print.

i need you like a heart needs a beat.

Je kan een aantal asseccoires bij de Xenos kopen en die ophangen aan het plafond van je kamer, om al dat wit te breken. Of vlaggen/posters kopen. Dat heb ik zoals gedaan.
    Mijn kamer is dieprood/wit. Met een paar vleermuizen aan het plavond en een spiegel waar ik een sliert neprozen omheen heb gedaan.

No growth of the heart is ever a waste

Je kan ook muurstikkers ergens kopen, bij de Xenos of zo, heb ik ook. Maar dan op mijn duur. Of dat hebben ze misschien ook bij Ikea.:Y) Verder vind ik je naam schilderen wel een gaaf idee, en zwarte bollen ook.
    Mijn kamer is ook wit, maar ik heb ze beplakt met Boomerang kaarten.

You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

Fel roze me grijns en groen :9~ Ben er nog mee bezig want ben net verhuisd.
    Doe gewoon felle kleurtjes in je kamer. Of koop wat accesoires voor aan de muur. Fotolijstjes etc. Fleurt het al een stuk meer op (:

Alcohol is for people who can afford to lose some braincells

Mijn kamer is dat legerpatroon maar dan in de kleuren blauw, grijs, wit en zwart.

I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.

3 wanden bordeauxrood en 1 wand zwart met een mega kast ertegen aan, en aan een rode muur een wit met zwarte poster zodat het breekt. En een stuk muur is ook nog wit ^^

Dan kan je de witte muren zachtgeel maken als je dat mooi vind, dat had ik in een vakantiehuisje gezien, best mooi ^^

And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

De mijne is licht en donkerder bruin, ook geen posters op de muur maar wel op een stuk hoogslaper dat boven mijn bed staat. Ik slaap samen met mijn zus in de kamer en zij ligt in een hoogslaper en ik in een bed daaronder.

Ik heb mijn kamer deze week opnieuw geverft. (:
    Heel donker paars/blauw en hard roze. Staat best leuk samen ^^

Mijn kamer is nu wit/blauw behangen en ik ga hem volgend jaar waarschijnlijk wit verven met een muur fotobehang van een zonsondergang of New York ofzo =D

Never run out of reasons to smile...

ik wil m'n kamer gwn ver TH-iseren xD hij plakt toch al helemaal onder

& weet je wat je doe Nicky?xD schilder jou naam, en mijn naam:Y) dan heb je al direct meer 'heringerichtxD'
    Xx

Laat me nu toch niet alleen, radeloos en verloren.....