• Hee,
    Je kunt de nieuwe single van Tokio Hotel nu beluisteren. Vannacht om 00:00 uur precies werden ze voor het eerst volledig op CRTradio (cherrytree, daar zitten ze bij in Amerika)gedraaid. Daarnz worden ze 24 uur lang elk uur gedraaid.
    CRTradio luisteren kan hier: http://cherrytreerecords.com/radio
    Sinds gisteravond half 11 was het erg lastig om het te kunnen beluisteren aangezien de "box" vol zat. Ik denk dat dit zo blijft zolang de nummers gedraaid worden. Om erin te komen moet je dus geluk en geduld hebben. Ze staan nu ook op YouTube

    Automatic:
    http://www.youtube.com/watch?v=_m1uUama32g&feature=channel

    Automatisch:
    http://www.youtube.com/watch?v=M_47DtHOW4g&eurl

    De kwaliteit is redelijk maar als er betere beschikbaar komen zal ik het zeggen!
    Even voor de duidelijkheid, de nummers zijn online gezet door Cherrytree waar Tokio Hotel in Amerika bij zit. Ze zijn dus niet uitgelekt!

    Gha schreef:
    (...)

    Ze komen van Cherrytree of zoiets, dus is het wel officieel hoor..

    Jij. begrijpt. het. niet. helemaal. En ik ga me tijd niet eens meer doen om 't uit te leggen.


    I don't need to explain myself, I know I'm right.

    JoJudicious schreef:
    (...)
    Dat is niet de beste kwaliteit. x.x


    Ik denk dat het wel bétere kwaliteit is, Nöh? Naja, ik heb de links hierboven niet beluistert, maar deze kwaliteit is redelijk..


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    als ik heel eerlijk ben, ik vind het niet erg geweldig klinken. ik ben dan ook geen fan meer, maar daar ligt het niet aan. hun oude stijl was beter vind ik. :')


    The sun will shine like never before, in the world behind my wall. Take me there <3

    JoJudicious schreef:
    (...)
    Jij. begrijpt. het. niet. helemaal. En ik ga me tijd niet eens meer doen om 't uit te leggen.


    Dan begrijp ik het niet hé. (:
    Maar aangezien ze niet worden verwijdert hebben ze er geen problemen mee dat ze op youtube staan, dus is het niet uitgelekt, maar, oké, de gene dat uitgelekt zijn ofzo, dat is erg voor de jongens, inderdaad.
    [/u]


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Gha schreef:
    (...)

    Dan begrijp ik het niet hé. (:
    Maar aangezien ze niet worden verwijdert hebben ze er geen problemen mee dat ze op youtube staan, dus is het niet uitgelekt, maar, oké, de gene dat uitgelekt zijn ofzo, dat is erg voor de jongens, inderdaad.

    Cherrytree heeft ze laten horen ja, maar die liedjes opnemen en op youtube zetten is illegaal, aangezien ze geen rechten hebben op dat liedje. Capisch? =='

    Ik heb ze allebei in mp3.
    En die andere volle versies van de uitgelekte zooi ook.


    -

    Breakfast schreef:
    (...)


    Nu ben ik wel héél nieuwsgierig hoe jij daar aan komt. O.O


    Op youtube vind je ze nog, als je wilt kan ik links geven als ik ze nog vind, maar dan wel via pb ;D


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Prodigy schreef:
    (...)
    Cherrytree heeft ze laten horen ja, maar die liedjes opnemen en op youtube zetten is illegaal, aangezien ze geen rechten hebben op dat liedje. Capisch? =='


    Ja, oké, ik snap het, je hoeft niet meteen zo chaggie te reageren heur..

    [ bericht aangepast op 21 aug 2009 - 22:51 ]


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Ik heb hem al 3x geluisterd
    ik vind hem geweldig!!!!:9~


    You are so god damn Sexy <3

    JoJudicious schreef:
    ER ZIJN ALWEER ZES LIEDJES UITGELEKT, JOH. IK ZOU TOPICS BLIJVEN AANMAKEN, ZODAT IEDEREEN ZE KAN LUISTEREN. KIJK OF DIE ANDERE ZEVEN OOK NIET TOEVALLIG ONLINE STAAN EN DROP ZE OOK HIER. NU WIL IEDEREEN DIE LIEDJES, GOED HOOR. JEZUS, WAAR ZIJN JE HERSENEN. WHATEVER, DIT IS GEWOON TRIEST VOOR ZE EN VAN JOUW.

    HOLY SHIT chillax joh.(cat)


    None but ourselves can free our minds.

    posessed schreef:
    (...)
    HOLY SHIT chillax joh.(cat)

    Don't bring up any old stuff. --'


    I don't need to explain myself, I know I'm right.

    oke ik dacht een tijdje dat ik geen fan meer was maar ik ben nu al zeer verslaafd aan dit lied x3 beide versie's xD


    She said: I gotta find out for myself