• Zat ik hier boven alleen, komt mijn zus binnen. Is het hier lekker stil, laat ze de deur open staan en vliegt die deur met dank door de wind, heel hard dicht.

    Dus, verschiet ik me dood, roep even haar naam krijg ik van haar op mijn dak omdat ik niet moet roepen en dat het mijn schuld is. |=

    Gosh, als je je verschiet mag je toch wel roepen? En waarom in godsnaam is het míjn schuld. Ze weet best dat als je boven komt, de deur àltijd dicht moet. Dat weet ze al langer dan vandaag en dat moet ondertussen wel een reflex zijn. ><

    En nu ben ik op mijn tenen getrapt.
    Maar goed, hebben jullie dat ook dat je met je zusje helemaal niet overeen kàn komen, omdat jullie té veel verschillen. ;x


    You'll never dream alone. <3

    Ik en mijn broertje zijn totaal verschillen en toch zou ik niet zonder hem kunnen.


    Think before you act.

    Ik heb hetzelfde met mijn broertje --'


    Never run out of reasons to smile...

    Ik met iedereen hier in huis :X


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    ik en men zus zijn echt zo'n beetje besten vriendinnen.

    dus..... nee


    To The Stars Through Adversity

    Mijn zus en ik komen helemaaal niet overeen . Zij geeft mij altijd de schuld terwijl ik niets heb gedaan . Dan geven mijn ouders mij straf inplaats van haar . En zit zij super serieus te lachen op haar kamer te horen hoe mijn vader en moeder roepen tegen mij --'

    Breakfast schreef:
    (...)

    Ja dat zegt mijn moeder ook. |:
    Like, gisteren of eergisteren heeft mijn broertje mijn thetoscoop kapot gemaakt, niet dat ik hem veel gebruitke, maar toch. Ik werd dus kwaad en zei héél rustig: 'Waarom heb je dat gedaan?' Begint hij heel kwaad te schreeuwen: IK MOCHT NIET OP JE DS!! Roept mijn moeder naar ons; 'gaat het gaan, daar?' Leg ik alles uit, roept mijn broertje daar door van; 'NANANANA' Doe ik mijn uitleg opnieuw, jankt mijn broertje en wie krijgt de schuld? Juist ja, ik. --'
    hier is het nét zo !
    hij begint altijd te roepen -mn broertje- dan leg ik uit wat er gebeurde,zegd hij dat ik alles lieg,word ik kwaad omdat hij degene is die liegt,en dan word mijn moeder boos op mij omdat ik kwaad word >.<


    everybody needs a song.

    Mijn broer praat ni eens tege mij x'D


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Jha. :Y)
    met mijn broer. ;s


    TIKTAKTIKTAK ** -- BOEM!

    Boaw mijn zusje is vet hatelijk. we lijken kwa karakter en uiterlijk totaaaaal niet opelkaar... (soms vraagg ik me af of ik niet geadopteerd ben)... We hebben elke dag wel ruzie, en rammen elkaar en schreeuwen naar elkaar...

    een hele tijd geleden heb ik der een bloedneus geslagen met me elleboog want ze was me aan treiteren =X


    I build a house for your bones!

    Boyiloveyou schreef:
    (...)hier is het nét zo !
    hij begint altijd te roepen -mn broertje- dan leg ik uit wat er gebeurde,zegd hij dat ik alles lieg,word ik kwaad omdat hij degene is die liegt,en dan word mijn moeder boos op mij omdat ik kwaad word >.<


    Ja, dat flikt mijn zusje me ook vaak. ><
    Like, als er iets gebeurt, is het meteen mijn schuld, waarom? Ik ben de oudste. --'

    Dat was dus de stelling van mijn moeder. Àls er iets gebeurt, ben ik verantwoordelijk. Halo?! Waarvoor dienen ouders dan? In mijn ogen, is het meer de ouders die verantwoordelijk zijn, hoor.


    You'll never dream alone. <3

    Chill schreef:
    Mijn broer praat ni eens tege mij x'D


    O.O

    Mijn halfbroer ook niet. Maar die is iets in de 36. ;x


    You'll never dream alone. <3