• Zat ik hier boven alleen, komt mijn zus binnen. Is het hier lekker stil, laat ze de deur open staan en vliegt die deur met dank door de wind, heel hard dicht.

Dus, verschiet ik me dood, roep even haar naam krijg ik van haar op mijn dak omdat ik niet moet roepen en dat het mijn schuld is. |=

Gosh, als je je verschiet mag je toch wel roepen? En waarom in godsnaam is het míjn schuld. Ze weet best dat als je boven komt, de deur àltijd dicht moet. Dat weet ze al langer dan vandaag en dat moet ondertussen wel een reflex zijn. ><

En nu ben ik op mijn tenen getrapt.
    Maar goed, hebben jullie dat ook dat je met je zusje helemaal niet overeen kàn komen, omdat jullie té veel verschillen. ;x

You'll never dream alone. <3

soms wel jah , begint ernstig te puberen, dus zeeeer snel op tenen getrapt en houdt van over mij roddelen tegen me ouders ^^

The sun will shine like never before, in the world behind my wall. Take me there <3

RepentRepent schreef:
    Jij bent hier de éngerd o-o

Niet. Kijk naar die ogen die je trekt. [ik bedoel deze ogen; o-o]

Sjongejonge Ö
    Ja mijn zusje is ook kei irritant
    Slooft zich alleen maar uit enzo, en dan zeg ik er iets van en dan roept ze "houd je bek kutsnol", en dat kind is net 12 o_o

I don't need words to feel those lips.

Ik kan mijn zusje van vijf soms echt in elkaar rammen. Ze draait al onze ruzies zó dat ík de schuld weer krijg.
    En dan gaat ze gemeen lachen.
    Kutkoter.

-

Ja, af en toe hebben mijn zusje en ik oneindigheid. Maar we hebben ookwel overeenkomsten (beiden simsverslaafd)

Life is hard and then we die

Breakfast schreef:
    (...)

dat doet mijn kleine broertje nu ook. En als ik dan even terug roep, omdat ik er niet meer tegen kan, is het al meteen van; Gotverdomme, doe nu eens normaal tegen je broertje!

ja,dat ken ik,zo van 'roep niet zo,je maakt hem kwaad' en dan is het weer mijn schuld dat hij kwaad is,etc...

everybody needs a song.

SMELLYALATA schreef:
    Sjongejonge Ö
    Ja mijn zusje is ook kei irritant
    Slooft zich alleen maar uit enzo, en dan zeg ik er iets van en dan roept ze "houd je bek kutsnol", en dat kind is net 12 o_o

Moest mijn zusje dat doen, ik sla dr op haar bek. Serieus, zo'n taal vind ik bij niémand passen.

Kickson schreef:
    Heb ik ook met mijn achterlijk degoutant halfzuster van 10jaar, die denkt dat ze 18jaar is en dat de wereld aan haar voeten ligt. Ze wandelt zoals Paris Hilton het doet, denkt dat ze sexy is en dat alle jongen snaar haar kijken , en dat allemaal denkt ze , terwijl ze maar 10jaar is --'
    Ze molt mijn kamerdeur, als ze haar zin niet krijgt, verwijt mij van vanalles en geeft mij dan de schuld, van haar fouten. Ze is agressief en ik en mijn stiefbroer van 21 moeten dat allemaal slikken, mijn stiefbroer heeft geluk en woont bij zijn moeder, maar komt vaak eens hier langs in het cafe (ja ik heb een eigen cafe/taverne), en dan is ze hyper, wij twee denken dat ze ADHD heeft en ik heb een vriend van mij die ADHD heeft gevraagd wat de symptonen zijn, en hij heeft dat verteld en samen met mij mijn halfzus haar gedrag bekeken, en hij zegt dat ze het wel kan hebben, maar mijn moeder gelooft het niet en zegt dat ze het niet heeft, en als ik of Jonathan (mijn stiefbroer) erover beginnen , word ze woedend, en slaat en schopt ze erop los. Wij mogen niet terug slaan of haar eens doorelkaar schudden of schrik aanjagen, omdat wij 16 en 21 jaar zijn en zij maar tien. En ze chanteerd mij constant.
    Ik haat mijn halfzuster zo ergg!!

Wauw.

Mode kan je kopen, styl moet je hebben!

Esmaye schreef:
    Ik kan mijn zusje van vijf soms echt in elkaar rammen. Ze draait al onze ruzies zó dat ík de schuld weer krijg.
    Kutkoter.

I know what you mean.

Esmaye schreef:
    Kutkoter.

Heb ik ook met mijn zusje van 6 xd

Mode kan je kopen, styl moet je hebben!

Ik haat mijn zus en mijn tweeling broer. Volgens mij ben ik verwisselt met de geboorte. We verschillen gewoon té veel. ><"

We'll never be as young as we are tonight

Boyiloveyou schreef:
    (...)
    ja,dat ken ik,zo van 'roep niet zo,je maakt hem kwaad' en dan is het weer mijn schuld dat hij kwaad is,etc...

Ja dat zegt mijn moeder ook. |:
    Like, gisteren of eergisteren heeft mijn broertje mijn thetoscoop kapot gemaakt, niet dat ik hem veel gebruitke, maar toch. Ik werd dus kwaad en zei héél rustig: 'Waarom heb je dat gedaan?' Begint hij heel kwaad te schreeuwen: IK MOCHT NIET OP JE DS!! Roept mijn moeder naar ons; 'gaat het gaan, daar?' Leg ik alles uit, roept mijn broertje daar door van; 'NANANANA' Doe ik mijn uitleg opnieuw, jankt mijn broertje en wie krijgt de schuld? Juist ja, ik. --'

Allied schreef:
    Ik haat mijn zus en mijn tweeling broer. Volgens mij ben ik verwisselt met de geboorte. We verschillen gewoon té veel. ><"

Same here. :/

Kickson schreef:
    Heb ik ook met mijn achterlijk degoutant halfzuster van 10jaar, die denkt dat ze 18jaar is en dat de wereld aan haar voeten ligt. Ze wandelt zoals Paris Hilton het doet, denkt dat ze sexy is en dat alle jongen snaar haar kijken , en dat allemaal denkt ze , terwijl ze maar 10jaar is --'
    Ze molt mijn kamerdeur, als ze haar zin niet krijgt, verwijt mij van vanalles en geeft mij dan de schuld, van haar fouten. Ze is agressief en ik en mijn stiefbroer van 21 moeten dat allemaal slikken, mijn stiefbroer heeft geluk en woont bij zijn moeder, maar komt vaak eens hier langs in het cafe (ja ik heb een eigen cafe/taverne), en dan is ze hyper, wij twee denken dat ze ADHD heeft en ik heb een vriend van mij die ADHD heeft gevraagd wat de symptonen zijn, en hij heeft dat verteld en samen met mij mijn halfzus haar gedrag bekeken, en hij zegt dat ze het wel kan hebben, maar mijn moeder gelooft het niet en zegt dat ze het niet heeft, en als ik of Jonathan (mijn stiefbroer) erover beginnen , word ze woedend, en slaat en schopt ze erop los. Wij mogen niet terug slaan of haar eens doorelkaar schudden of schrik aanjagen, omdat wij 16 en 21 jaar zijn en zij maar tien. En ze chanteerd mij constant.
    Ik haat mijn halfzuster zo ergg!!

Tering, dat is erg ! :X:|

You're my own fairytale <'3

ja ik en me broertje hebben dat ja :'D