• een vriendin van mij had parfum van Gwen Stefanie gekocht; het kostte 40 euro, oké het doosje was redelijk groot dus de prijs valt nog mee.Nu mijn vriendin haalt het flesje parfum uit het doosje en de parfum lijkt precies zo'n staaltje dat je gratis meekrijgt.Als je 2 keer die parfum opbrengt is hij al op.Zo klein was het.Dus ik vind 40 euro wel erg overdreven voor een flesjeparfum dat je als een staaltje kan gebruiken.


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.

    omg dat is afzetterij :/


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    Dan heeft die vriendin van jou maar pech x).

    O-O

    Dat is inderdaad overdreven. Zo'n geldwolven. O-o


    You'll never dream alone. <3

    Zolang ze er maar geld aan verdienen. x-x
    Gwen Stefani is toch een zangeres, waarom moet zíj nou weer parfum maken. x-x

    Silhouettes schreef:
    Zolang ze er maar geld aan verdienen. x-x
    Gwen Stefani is toch een zangeres, waarom moet zíj nou weer parfum maken. x-x

    Omdat iedereen dat tegenwoordig doet, t zijn allemaal meelopers >.<


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Silhouettes schreef:
    Zolang ze er maar geld aan verdienen. x-x
    Gwen Stefani is toch een zangeres, waarom moet zíj nou weer parfum maken. x-x

    Ze heeft ook een kledinglijn hé, net zoals elke andere ster tegenwoordig (:


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.

    prettyfly schreef:
    (...)
    Ze heeft ook een kledinglijn hé, net zoals elke andere ster tegenwoordig (:

    Ze zijn weer lekker origineel allemaal. :'D
    Alsof ze al niet genoeg geld heeft. Binnenkort gaat ze nog haar eigen auto ontwerpen ofzo. ><

    Silhouettes schreef:
    (...)
    Ze zijn weer lekker origineel allemaal. :'D
    Alsof ze al niet genoeg geld heeft. Binnenkort gaat ze nog haar eigen auto ontwerpen ofzo. ><


    Tjaah, net zoals Paris Hilton die ineens ging zingen? °-° volgens bronnen word haar stem veranderd via de computer en kan ze helemaal niet zingen


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.

    Normaal gezien staat er toch een tester voor elk doosje? Dan kan je toch normaal zien hoe groot het flesje is? :x


    You're a star in heaven.

    Pernicious schreef:
    Normaal gezien staat er toch een tester voor elk doosje? Dan kan je toch normaal zien hoe groot het flesje is? :x

    niet altijd (:


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.

    prettyfly schreef:
    (...)
    niet altijd (:


    Ow, dan zal dat wel alleen in de ici Paris ofzo zijn (:


    You're a star in heaven.

    prettyfly schreef:
    (...)

    Tjaah, net zoals Paris Hilton die ineens ging zingen? °-° volgens bronnen word haar stem veranderd via de computer en kan ze helemaal niet zingen

    Waarschijnlijk wel. Maar nu zingt ze toch niet meer? Of ze heeft in ieder geval geen succes. :'D

    Silhouettes schreef:
    (...)
    Waarschijnlijk wel. Maar nu zingt ze toch niet meer? Of ze heeft in ieder geval geen succes. :'D


    Bij my new bff zingt ze de intro --'


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.

    prettyfly schreef:
    (...)

    Bij my new bff zingt ze de intro --'

    Wtf. ><

    maar je hebt tog verschillende grotes van die parfum van Gwen Stefani?
    ik kreeg zo'n flesje met zo'n poppetje voor kerst, het kleinste flesje uiteraard maar die was maar 15 euro en dan had je nog redelijk veel want hij is nu nog lang niet op :3


    dream, dare, fly!