• Wel .. in Antwerpen wordt er een Starbucks café geopend, maar ik weet niet op welke datum het word geopend.Dus ik vroeg me af of één van jullie lieve kindertjes het wisten? ^^


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.

    Nope, ik wist er zelfs nog niet van ^^


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Tranquillity schreef:
    Nope, ik wist er zelfs nog niet van ^^


    nja, dat weet je het nu (:


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.

    Neen, maar daar verkopen ze toch alleen koffie? - vindt koffie het vieste wat er is -

    Op Schipol zat er ook een :Y)

    6000BRIEFJE schreef:
    Neen, maar daar verkopen ze toch alleen koffie? - vindt koffie het vieste wat er is -

    Op Schipol zat er ook een :Y)

    Ze hebben ook heel lekkere chocomel :9~
    Ik hoop dat er ooit ook ééntje bij mij in de buurt komt..


    I clicked my heels and wished for you.

    6000BRIEFJE schreef:
    Neen, maar daar verkopen ze toch alleen koffie? - vindt koffie het vieste wat er is -

    Op Schipol zat er ook een :Y)


    de lekkerste koffie die er is ;D


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.

    prettyfly schreef:
    (...)

    de lekkerste koffie die er is en ze hebben ook chocomelk ;D


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.

    Nee, als 't vandaag is wil ik dr wel naartoe gaan, dan heb ik toch iets te doen vandaag. En koffie is lekkeeer 8D

    Conspiracy schreef:
    Nee, als 't vandaag is wil ik dr wel naartoe gaan, dan heb ik toch iets te doen vandaag. En koffie is lekkeeer 8D



    ik had gelezen 'binnekort' dus ja is da over 2 maand, 2 weke, een half jaar, een jaar? ;p
    + ik heb ook niets te doen vandaag x)


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.

    Ik heb ergens gelezen dat het in het najaar zou openen maar wanneer precies weet ik niet -_-'


    But love's a malady without cure

    Was hier niet al een topic over een tijdje geleden? Ach ja, wat maakt het uit. Eigenlijk vind ik het wel cool dat er één in Antwerpen komt :Y)


    Only losers can act the way you do

    Conscious schreef:
    Was hier niet al een topic over een tijdje geleden? Ach ja, wat maakt het uit. Eigenlijk vind ik het wel cool dat er één in Antwerpen komt :Y)

    Ja, da's lekker dicht ;D -twintig minuten rijden of zo- en wij gaan daar meestal shoppen dus alsie open is Starbucks here we come 8D

    Later dit jaar. :'D
    Dus binnen een jaar zou het er zeker zijn, maar zo'n dingen kunnen ook wel uitlopen. :'D

    Conscious schreef:
    Was hier niet al een topic over een tijdje geleden? Ach ja, wat maakt het uit. Eigenlijk vind ik het wel cool dat er één in Antwerpen komt :Y)


    ja hé, er is er al eentje in Zaventem (:


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.

    Conspiracy schreef:
    (...)
    Ja, da's lekker dicht ;D -twintig minuten rijden of zo- en wij gaan daar meestal shoppen dus alsie open is Starbucks here we come 8D
    Dat is ook 20 minuutjes bij mij vandaan 8D


    Only losers can act the way you do

    Conspiracy schreef:
    (...)
    Ja, da's lekker dicht ;D -twintig minuten rijden of zo- en wij gaan daar meestal shoppen dus alsie open is Starbucks here we come 8D


    Ik denk dat die altijd gaat open zijn , zoals de winkels (:
    hij komt bij het centraal station van Antwerpen te staan dacht ik (:


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.