• Hoi,

    Ik heb een radio, en als ik hem uit zet, dan gaattie soms vanzelf weer aan na een tijdje. Bijvoorbeeld als ik hem uitzet om youtube te luisteren, dan hoor ik na een tijdje ineens twee liedjes door elkaar. En soms kom ik terug in mn kamer, dan zweer ik dat ik 'm uit gedaan heb, maar toch komt er muziek uit dat ding.

    Ik heb ook een digitale wekker. Dan zet ik het alarm op 10 uur, en dan gaat die nog een paar keer af, snooze. Dan zet ik hem uit, maar komt er toch kei hard gepiep uit die wekker op het moment dat die af zou gaan als die aan zou staan. Maar dat staat die dan niet?

    En tot slot de tv beneden. Die heeft er soms geen zin meer in en gaat dan gewoon uit. Of hij vind het tv programma wat we kijken niet leuk, en zapt uit zichzelf naar een andere zender.

    Hebben jullie dat ook?

    Ik heb die dingen niet hoor. :o

    Mijn gsm deed gisteren wel raar doordat hij uitviel en weer aan ging en onzettend sloom was. >.<
    Maar dat is dan ook het enigste dat hier leeft. :'D


    Let the Night embrace you

    nou.. eigenlijk hebben we maar 1 ding gehad ofz.. en dat was dat de radio beneden keer in de nacht vanzelf aan ging :O.. maar toen was ik nog 7 ofz.. & ik had vaak dat ik mijn muziek uitzette op de pc, maar dan bleef hij doorgaan >.< en voor de rest kan ik me niks bedenken :O


    Nvt