• Hoi,

    Ik heb een radio, en als ik hem uit zet, dan gaattie soms vanzelf weer aan na een tijdje. Bijvoorbeeld als ik hem uitzet om youtube te luisteren, dan hoor ik na een tijdje ineens twee liedjes door elkaar. En soms kom ik terug in mn kamer, dan zweer ik dat ik 'm uit gedaan heb, maar toch komt er muziek uit dat ding.

    Ik heb ook een digitale wekker. Dan zet ik het alarm op 10 uur, en dan gaat die nog een paar keer af, snooze. Dan zet ik hem uit, maar komt er toch kei hard gepiep uit die wekker op het moment dat die af zou gaan als die aan zou staan. Maar dat staat die dan niet?

    En tot slot de tv beneden. Die heeft er soms geen zin meer in en gaat dan gewoon uit. Of hij vind het tv programma wat we kijken niet leuk, en zapt uit zichzelf naar een andere zender.

    Hebben jullie dat ook?

    Soms springt mijn laptop midden in de nacht aan. x]
    Altijd op dezelfde uren. Maar volgens mij update die dan gwn. x'D
    Voor de rest niets. =]


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    misschien zit er wel een geest in jullie huis =3 en wij hebben flikkerende lampen. verder niet.


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Dat van die radio ken ik misschien.
    Ik heb een tijd gehad dat ik elke nacht slaapwandelend naar mijn radio toeliep om 'm uit te zetten, want hij was zelf aangegaan. De eerste paar nachten had ik het niet eens door, maar later werd ik ook daadwerkelijk wakker. Bleek dat ik per ongeluk op de één of andere manier mijn radio op 'timer' had gezet en dan wel om half 4 's nachts :')


    I clicked my heels and wished for you.

    xBiteMe schreef:
    Dat van die radio ken ik misschien.
    Ik heb een tijd gehad dat ik elke nacht slaapwandelend naar mijn radio toeliep om 'm uit te zetten, want hij was zelf aangegaan. De eerste paar nachten had ik het niet eens door, maar later werd ik ook daadwerkelijk wakker. Bleek dat ik per ongeluk op de één of andere manier mijn radio op 'timer' had gezet en dan wel om half 4 's nachts :')

    Ik was echt klaar wakker en dat knopje kan alleen naar uit, of naar aan. Dus niet naar timer ofz..

    Nja ik schrok me dood toen gister opeens de lamp uitging, maar het lampje was gewoon op


    Reality is a lovely place, but I wouldn't wanna live there.

    wij hebben een tv, en ik zweer het je, ik heb hem uitgezet, en dan gaat hij gewoon weer aan o__O


    Destroy what destroys you.

    mijn pc springt vaak aan terwijl hij uit staat >_<


    I build a house for your bones!

    Woaah ja, dat hebben we 2 keer gehad toen ik bij je was O.O


    Your make-up is terrible

    ik zette vanochtend mijn wekker van mijn telefoon uit, en opeens viel mijn telefoon zelf ook uit o.O


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Tot nu toe nog niks, thankGod.

    [ bericht aangepast op 20 aug 2009 - 11:03 ]


    Alcohol is for people who can afford to lose some braincells

    TRANSFORMERS!


    I live for the applause, you will die for it.

    Astridx3 schreef:
    wij hebben een tv, en ik zweer het je, ik heb hem uitgezet, en dan gaat hij gewoon weer aan o__O


    Dat heb ik ook! Daarom haal ik de stekker er altijd uit als ik niet meer kijk ;P

    mijn radio zet zich vanzelf altijd stiller :/
    en dan klop ik er een keertje op en hij staat weer luid : D


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    Zoiets heb ik niet ôo.
    wel scary. :x


    None but ourselves can free our minds.

    Gelukkig ben ik dus niet de enige