• In de joepie stond: Tweeëndertig procent van alle jongens heeft zijn lief al eens bedrogen maar dat zijn er waarschijnlijk meer omdat een derde van alle jongens zoenen niet als vreemdgaan ziet.

    Dan heb ik zo'n gevoel dat bijna geen enkele jongen te vertrouwen is :8


    Only losers can act the way you do

    Ach, ik zie het eerder zo: in een relatie heeft iedereen iedereen elkaar wel al eens bedrogen. Al vind ik het best wel erg dat ik zo moet denken. : )


    Tanya is de beste.

    ze zijn lang niet allemaal zo. zeker niet.


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    het was gewoon een steekproef,van de fouten mensen afgenomen :X


    everybody needs a song.

    niet iedereen doet aan zo'n iets mee of stemmen. als het landelijk was oke, nu kan het ook een berekening zijn op een klein aantal mensen, en dan 32% daarvan ^^ en tjah niet alle jongens hoeven zo te zijn ;) ik ben als meisje ook niet zo ^^ en ik heb al 9 maanden een heel lief vriendje, waarvan ik niet geloof dat hij zoiets ooit zou doen ^^

    [ bericht aangepast op 21 aug 2009 - 15:50 ]


    The sun will shine like never before, in the world behind my wall. Take me there <3

    Boyiloveyou schreef:
    het was gewoon een steekproef,van de fouten mensen afgenomen :X


    presiec
    miss hebben ze juist de jongens die niet vreemdgaan niet gevraagt
    wantja ze hebbn egt niet elke jongen op aarde gevraagt of ze wel eens vreemdgaanxD


    Real love story's never have happy endings, 'cause real love story's never end..

    Och. I don't care. Ben al is bedrogen.


    Life is hard and then we die

    Het is eigenlijk 32% teveel, maar ik hoor in ieder geval bij de andere 68%. En ik vind zoenen met een ander ook onder vreemdgaan vallen en vreemdgaan is gewoon respectloos.


    MJ - You'll never moonwalk alone