• ja, dat is vet cool:Y)


    T O K I O H O T E L < 3

    uhh... je bent verplicht tot je 18de??


    ik zal ongeveer tot mijn 29ste moeten (huil)
    Met pech tot mijn 22ste (huil)

    Sorry, maar je bent leerplichtig tot je 18e. En sowieso na je school moet je dan nog een HBO/MBO opleiding doen. Ik moet vwo doen; zes jaar dus, máár, ik stroom daarna door naar de Universiteit/Hoge School, I guess.


    -

    ik ben op me 16e klaar ^^ en dan door naar mbo : )

    [ bericht aangepast op 18 aug 2009 - 9:29 ]


    The sun will shine like never before, in the world behind my wall. Take me there <3

    Als alles goed gaat heb ik op m'n 17e mijn vwo diploma, wat ik dan ga doen zie ik wel weer. :')

    6000BRIEFJE schreef:
    Je bent tot je 18e leerplichtig, (nerd)

    Inderdaad.

    Máar, dan moet je nog niet zakken voor je examens etc. Dus, en je bent - zoals ik en anderen al zeiden - leerplichtig tot je 18e.
    Dus je moet er dan een opleiding achteraan doen. B]


    -

    Had k ook mwhuahah :X
    ben nu 16 en doe al lekker MBO :x


    ~

    dan moet je toch een vervold opleiding doen (mbo/hbo). want tot je 18de ben je leerplichtig.


    ik ben overal te zien, maar nergens verkrijgbaar!

    Ik tot mijn 18e en dan wil ik nog rechten studeren (da's 5 jaar). Dus als alles goed gaat, tot mijn 23e ;D

    [ bericht aangepast op 18 aug 2009 - 11:35 ]


    Never run out of reasons to smile...

    ik minstens tot mn 18... --
    Argh...


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    Zo jong al..?
    Ik was maar van mijn 17 af School,,omdat ik nog steeds leerPlichtig was, ik most niet Vroeger.


    You'll be screaming it later..&#9734;

    Zo vroeg al?:X

    Ik doe havo. Ik euhm... *telt* als ik 17 ben, tenminste, dan ga ik van de middelbare af. Dan ga ik nog 4 jaar HBO doen, en dan ben ik alweer 21. En dan ga ik nog naar de universiteit om paardenarts studeren, en dat duurt weer 6 jaar. Dus ik ben uiteindelijk op mijn 27ste klaar met studeren:Y)

    Ondertussen heb ik natuurlijk wel een baantje he:P

    Nou, dat zijn zo'n beetje mijn plannen. Nu maar eens zien of ik dat ga volhouden (vooral als je bedenkt dat ik ook nog van plan ben aan de topsport van voltige mee te doen, helaas kan ik daar geen geld mee verdienen:Y))


    To live would be an awfully big adventure

    wow ik ga 18 zijn ;o


    Happiness hit her like a train on a track

    Ik ben als ik 19/20 ben klaar met MBO (:


    -

    NINAxTOM schreef:
    ik doe vmbo gtl en ben 'jonge leerling'

    Haha, ik doe ook gtl en een meisje uit mijn klas is ook een jonge leerling en is dus ook met haar vijftiende klaar.


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.