• ja, dat is vet cool:Y)

T O K I O H O T E L < 3

Ik ben 19 als ik eindelijk klaar ben. >.<

Let the Night embrace you

Ik ook

Your make-up is terrible

Als ik slaag voor mijn examens ben ik op mijn 16e van het VMBOtk af. Dan nog 3 of 4 jaar MBO, dan wil ik nog HBO doen. Dus rond mijn 21e ben ik helemaal klaar. Ongeveer x'D

I'd rather go naked than wear fur.

MBO is ook nog school : ) Want je leert nog dingen.

Aha wist ik niet xD Ik ben blond (nerd) Daarom doe ik vmbo x) nee grapje ;p

T O K I O H O T E L < 3

mijn zusje heeft dat ook en ik vind dat zo jong O.o maarja zal wel aan mij liggen, want ik ben op me 18e klaar.

De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

Ik ben op mijn 18e klaar.

Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

Je bent tot je 18e leerplichtig, (nerd)

I know maar als ik van school af ben weet ik nog niet wat ik ga doen xD:S

T O K I O H O T E L < 3

Ik als ik 18 ben^^

I am an idiot, I move.

Ik tot mijn 18de. Leerplichtig.

Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

Amai zo vroeg, mijn beste vriendin is nu 14jaar en gaat afgestudeerd zijn op haar 17jaar.

Ik ben op mijn twintigste afgestudeerd
    -ik hoor het jullie al denken , dan is zij twee keer blijven zitten (want ik ben 16)--', maar soit!, ik heb dan wel lekker drie diploma's op zak, terwijl vele van jullie op hun twintigste nog naar de universiteit gaan voor een twee diploma :]
    Ik heb dan diploma kok (avondschool), bedrijfsbeheer en handelaar. En dan ga ik nog drie jaar verder studeren en heb ik nog eens een diploma van boekhouder ^^, en als het dan goed gaat, ga ik voor een diploma van advocaat :]-

Op mijn 15e heb ik ook mijn vmbo diploma gehaald.

No growth of the heart is ever a waste

ik tot mijn 18e en dan nog naar de universiteit tot mijn 25e ofzoo ^^

[ bericht aangepast op 18 aug 2009 - 1:49 ]

And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

tot mijn 18e,nog één jaartje *jeuj*. Maar je bent toch leerplichtig tot je 18e leerplichtig.

Ik moet nog tot mijn achtiende, maar met een ASO diploma ben je niets, moet je nog enkele jaren naar de Hoge School of Universiteit. ._.