• Mijn moeder is echt een trut. serieus. ze roddelt nu ookal over mij achter mijn rug om met Marie-Therese, de moeder van een vriendin van mij. Hun hadden het over J.*, een vriendin van mijn vriendin die dronken was geweest. en die moeder helemaal uitvallen over J en dat ze een slechte invloed op mijn vriendin had enz. ik ken J en er is niks mis met haar hoor, misschien heeft ze wel een beetje aso ouders maar ze is lief en eerlijk en daar gaat het toch om. en toen heeft mijn moeder gezegt dat ik ook neig naar slechte vrienden en stuff like that. Ze moet haar grote bek is één maar dan ook één keer over mij houden want ik heb mijn fcking eigen leven en ze gaat niet voor MIJ bepalen wie mijn vriendinnen zijn. ze vond ookal dat S.* een vriendin van mij een slechte invleod op mij had en ze zeikt de hele tijd over dat ik te veel vloek en slecht taalgebruik heb [/Jaja dat is allemaal S der schuld terwijl ik der heel lang niet meer heb gezien] echt serieus ik kan nooit wat goed doen en dan ben ik nu ook nog een slechte dochter die alles doet wat slecht is. ik heb zo'n fcking hekel aan mijn moeder, ze denkt dat ze me ZÓ goed opvoed maar ze weet geeneens wie ik ben.
    en fck nu moet ik ngo janken ook, lekker
    ik heb er gewoon geen zin meer in. soms denk ik dat ik beter zou kunnen weglopen, maar dan zouden ze me binnen een dag alweer terug vinden want ik kan Écht nergens heen... misschien wat dramatisch maar ik word hier echt gék. mijn ouders ruziën heel veel, mijn broer maakt me gek en ik kan nooit wat goed doen in mijn moeders ogen. de enige die nog mee valt is mijn vader maar die is vaak shaggerijnig omdat hij veel werkt en hij kan niet met meisjes omgaan..
    dus aan hem heb ik ook niet veel.


    en dit moest ik eve kwijt, dus zeg maar als je vind dat ik me aanstel en weetkveel het kan me geen hol schele

    [ bericht aangepast op 16 aug 2009 - 20:10 ]


    We can only learn to love by loving.

    Is dat niet normaal? Liefje, trek je er niet zoveel van aan, dat gebeurd overal. En wees blij dat je ouders nog bij elkaar blijven. en je broer die gaat toch wel op zijn 19de op zich alleen wonen, dat deed de mijne ook.


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Hush schreef:
    Is dat niet normaal? Liefje, trek je er niet zoveel van aan, dat gebeurd overal. En wees blij dat je ouders nog bij elkaar blijven. en je broer die gaat toch wel op zijn 19de op zich alleen wonen, dat deed de mijne ook.


    mijn broer is een fcking meoderskindje dus die blijft mis. nog wel tot zijn 40e thuis wonen. is wel wat voor hem.


    We can only learn to love by loving.

    Fighter schreef:
    (...)

    mijn broer is een fcking meoderskindje dus die blijft mis. nog wel tot zijn 40e thuis wonen. is wel wat voor hem.

    Zorg er maar voor dat hij een veeleisend vriendinnetje krijgt.


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Hush schreef:
    (...)
    Zorg er maar voor dat hij een veeleisend vriendinnetje krijgt.


    Is goed


    We can only learn to love by loving.

    Had ik vorig jaar ook.
    Kort voordat ik naar school vertrok, had mijn moeder gedreigd dat als ik met mijn BF ging praten, ik meteen kon vertrekken van die school. En toen kwam ik aan op school, zag mijn vriendinnen, ik heb doodleuk langs ze gelopen en toen kwamen die achter mij, ben ik helemaal in tranen uitgebarst. En dan mocht de leerkracht er nog eens lekker bij komen lopen om een babbeltje met mijn ouders. ;$

    Mijn moeder roddelt altijd achter mijn rug. Iedereen van de familie vind me nu de badgirl. Waarom? Omdat ik durf vloeken en me niet rap schaam, ik me kleed zoals ik wil, mijn eigen leventje leid, soms wat te veel comentaar heb en later misschien een tattoo of piercing wil. En wie geven ze de schuld? Mijn bf. --"


    You'll never dream alone. <3

    Ik kan niet veel zeggen. Maar sterkte ermee liefjé<3

    Breakfast schreef:
    Had ik vorig jaar ook.
    Kort voordat ik naar school vertrok, had mijn moeder gedreigd dat als ik met mijn BF ging praten, ik meteen kon vertrekken van die school. En toen kwam ik aan op school, zag mijn vriendinnen, ik heb doodleuk langs ze gelopen en toen kwamen die achter mij, ben ik helemaal in tranen uitgebarst. En dan mocht de leerkracht er nog eens lekker bij komen lopen om een babbeltje met mijn ouders. ;$

    Mijn moeder roddelt altijd achter mijn rug. Iedereen van de familie vind me nu de badgirl. Waarom? Omdat ik durf vloeken en me niet rap schaam, ik me kleed zoals ik wil, mijn eigen leventje leid, soms wat te veel comentaar heb en later misschien een tattoo of piercing wil. En wie geven ze de schuld? Mijn bf. --"



    het zijn altijd je vrienden die de lul zijn. ik had een slechte invloed van S. pff x.x ze was en is nog steeds een heel lief meisje maar mijn moeder begreep haar gewoon niet.


    We can only learn to love by loving.

    Liefje, ik weet dat het misschien dom klinkt hoor maar serieus moeders zijn nou eenmaal zo. Maar ze zijn achter af gewoon overbezorgt. Maar geloof me liefje, ouders doen nou eenmaal zo. Jammer genoeg.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Decoy schreef:
    Liefje, ik weet dat het misschien dom klinkt hoor maar serieus moeders zijn nou eenmaal zo. Maar ze zijn achter af gewoon overbezorgt. Maar geloof me liefje, ouders doen nou eenmaal zo. Jammer genoeg.


    mijn moeder is echt té overbezorgt. niet normaal./ het is nog maar net dat ik weg mag naar de stad enz, het liefst zou ze me dat ook nog verbieden. eigenlijk zou ik der gewoon flink terug moeten pakken door te gaan roken of te gaan zuipen, maar zo zit ik dan net niet in mekaar.


    We can only learn to love by loving.

    Fighter schreef:
    (...)

    mijn moeder is echt té overbezorgt. niet normaal./ het is nog maar net dat ik weg mag naar de stad enz, het liefst zou ze me dat ook nog verbieden. eigenlijk zou ik der gewoon flink terug moeten pakken door te gaan roken of te gaan zuipen, maar zo zit ik dan net niet in mekaar.

    Ja dat snap ik liefje. En weetje als jij doet alsof het je niks kan schelen en het je koud laat zal ze vanzelf wel ophouden met achter je rug over je te praten. Hoe veel pijn het ook doet als je moeder dat soort dingen zegt.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    moeders zijn overbezorgt. echt vervelend.
    mijn ma wilde niet meer dat ik met een paar vriendinnen omga, omdat ze zogenaamt "hoeren" zijn.
    ik was een xtje met vriendinnen aan het chillen, en toen rookte we wat. en toen kwam me ma aangelopen om boodschappen te doen en ik gooide net mijn sigaret weg. maar mijn vriendinnen niet.
    en toen vond ze dat ze een slecht voorbeeld op my hadden dit dat, en toen ik heb ik gezegt dat wat ze ook wil, dat ik van hun hou, en met ze om blijf gaan.
    nu heeft ze het geaccepteerd... denk ik.

    en ja mijn broertje is ook een mama's -kindje. doet nooit wat fout en heeft nooit straf blablbalaa... *zucht diep*


    ik ben overal te zien, maar nergens verkrijgbaar!

    Decoy schreef:
    (...)
    Ja dat snap ik liefje. En weetje als jij doet alsof het je niks kan schelen en het je koud laat zal ze vanzelf wel ophouden met achter je rug over je te praten. Hoe veel pijn het ook doet als je moeder dat soort dingen zegt.


    pff het ergeis dat ze MIJ altijd uitscheld voor van alles dus k heb er gewoon geen zin meer in, uik ben har slaafje niet. ze kan wel denken dat ze me alles kan maken maar zo gaat dat niet hoor ;x


    We can only learn to love by loving.

    Schat, ik denk dat je het niet graag wilt horen, maar moeders zijn hun kinderen nou eenmaal graag niet ouder worden. Ze zien hun kinderen opgroeien of ze dat nu leuk vinden of niet.
    Ik snap dat je je helemaal kut voelt, want zoiets is niet fijn. En er met haar over praten helpt niet denk ik, veel sterkte. <3


    -

    Fighter schreef:
    (...)

    pff het ergeis dat ze MIJ altijd uitscheld voor van alles dus k heb er gewoon geen zin meer in, uik ben har slaafje niet. ze kan wel denken dat ze me alles kan maken maar zo gaat dat niet hoor ;x

    Je hebt volkomen gelijk. Maar heb je er al eens met haar over gepraat? Want je kan ook zeggen dat je wel weet wat ze achter je rug om over je zegt. Misschien helpt het en bekend ze alles of misschien helpt het niet. Maar er is een kans van wel en anders ga je eens een paar dagen bij famillie slapen of vriendinnen die je moeder niet kent?


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Fighter schreef:
    (...)

    het zijn altijd je vrienden die de lul zijn. ik had een slechte invloed van S. pff x.x ze was en is nog steeds een heel lief meisje maar mijn moeder begreep haar gewoon niet.


    Bij mij is die vriendschap tussen mijn vriendinnen dankzij mijn ouders kapot. Serieus, die juf wou goed doen en ging een babbeltje slaan met mijn ouders. En kijk nu. Ik zit op een andere school, mijn BF's ook. En we hebben ruzie. -dankzij mijn ouders- Soms haat ik dat bezorgdegedoe enorm. •-•


    You'll never dream alone. <3