• Ja die was hier vandaag. Ik ben vandaag precies een jaar geleden van Tilburg naar Raamsdonksveer verhuist, hij kwam me vandaag opzoeken. Eerst zijn we gaan shoppen in Oosterhout, nou ik heb 2 TH dvd's die ik nog niet had gekocht. We hebben samen lekker gegeten, ijsje gehaald en gewoon door de stad geslentert. Toen pakte we de bus terug naar Raamsdonksveer, ik heb hem heel het dorp laten zien (dat duurde een half uur). Hij vond het heel leuk, had ik niet verwacht want thja, 't veer is niks vergeleken met Tilburg. XD

    Nu is hij net weg, ik heb hem net op de bus gezet. Nu ga ik volgende week misschien naar hun toe. Ik mis ze best wel, ookal heb ik mijn vrienden hier. Damn, ik woon gewoon al een jaar in Raamsdonksveer ('t veer).

    Hebben jullie dat ook? Zijn jullie ook verhuist en hoe lang deden erover om het 'te vergeten' zeg maar? En miste jullie je oude vrienden ook. Ik namelijk wel, de relatie tussen mij en Davy is altijd al anders geweest, hij is meer als gewoon een vriend. Hij is mijn beste vriend.

    Ik weet niet zeker of ik dit topic goed geplaatst heb.


    -

    Ik ben nooit verhuist.
    Het is wel leuk voor je dat je zo'n goede vriend hebt ^^


    You're a star in heaven.

    Ik ben nooit verhuisd. :'D
    En mijn vrienden wonen ook in andere dorpen, maar niet zo heel ver. :'D

    ik ben een keer verhuist en mijn vriendin een paar jaar geleden naar zweden, Ze komt 1 keer in het jaar. Ze is eigelijk still mijn beste vriendin ookal spreken we lkeaar niet vaak (:


    The awkward moment when a sentence doesn’t end the way you think it octopus.

    Ik ben nog nooit verhuisd (:


    -

    Ik ben verhuisd toen ik 1 jaar was en goshiemenou, wat mis ik mijn vrienden van toen, zelfs omdat ik nu maar 4 straten verder woon (cat)


    All was well.

    Silhouettes schreef:
    Ik ben nooit verhuisd. :'D
    En mijn vrienden wonen ook in andere dorpen, maar niet zo heel ver. :'D


    None but ourselves can free our minds.