• Wie heeft er nog meer een tongpiercing? C: .. Ik heb er eentje , & hij deed best pijn =| Nu wil ik weten bij wie het nog meer pijn deed X'D

    Heb je geen tongpiercing? Heb je dan misschien andere piercings? Ik heb ook nog een Lippiercing =3

    Ik wíl een lippiercing. Maar ik ben als de dood voor pijn:X


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Despondency schreef:
    Ik wíl een lippiercing. Maar ik ben als de dood voor pijn:X



    Lippiercing doet geen zeer =O .. Wanneer je iets voelt is het al gebeurd X'D Gaat heel snel..

    POOHBEARx3 schreef:
    (...)


    Lippiercing doet geen zeer =O .. Wanneer je iets voelt is het al gebeurd X'D Gaat heel snel..

    En dan nog de spanning .____.
    Maarja, ik sleep me er wel heen :Y)


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Despondency schreef:
    (...)
    En dan nog de spanning .____.
    Maarja, ik sleep me er wel heen :Y)


    Mijn tongpiercing was erger =| ..

    Maarja die spanning blijf je toch wel een beetje hebben, maar .. echt bij mij deed ie géén zeer. X'D

    POOHBEARx3 schreef:
    (...)

    Mijn tongpiercing was erger =| ..

    Maarja die spanning blijf je toch wel een beetje hebben, maar .. echt bij mij deed ie géén zeer. X'D

    Ik ben denk ik zo'n persoon die AUW zegt, terwijl hij/zij nog niet is geslagen (A) [Mietjedus]


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    WOESHH ik voel me een piercingjunk hier met me Sharkbites, Navelpiercing en zo'n tragus ding. Had een neuspiercing btw XD


    I build a house for your bones!

    Despondency schreef:
    (...)
    Ik ben denk ik zo'n persoon die AUW zegt, terwijl hij/zij nog niet is geslagen (A) [Mietjedus]



    Wehehe oké C=
    Mij boeit het niet zo .. als ik graag een piercing wil , maakt het me niet uit of het veel pijn doet, want ik weet toch wel dat het maar 2 seconden duurt .. =]

    CUTECOREx3 schreef:
    WOESHH ik voel me een piercingjunk hier met me Sharkbites, Navelpiercing en zo'n tragus ding. Had een neuspiercing btw XD



    Het is dat ik een deal heb met me moeder want anders wilde ik piercings laten zetten als ik 16 wordt.. volgende week dus C= nu is het verplaatst naar 17 ='|

    POOHBEARx3 schreef:
    (...)


    Wehehe oké C=
    Mij boeit het niet zo .. als ik graag een piercing wil , maakt het me niet uit of het veel pijn doet, want ik weet toch wel dat het maar 2 seconden duurt .. =]

    Haha, je hebt daar eigenlijk best wel gelijk in ;D


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Ik heb het niet en ik wil het eigenlijk ook niet echt.


    Tanya is de beste.

    Despondency schreef:
    (...)
    Haha, je hebt daar eigenlijk best wel gelijk in ;D


    :]

    POOHBEARx3 schreef:
    (...)


    Het is dat ik een deal heb met me moeder want anders wilde ik piercings laten zetten als ik 16 wordt.. volgende week dus C= nu is het verplaatst naar 17 ='|


    aaaaah MIAUWKIND <3 (zo noem ik je nu), das vet jammer, Na 1 jaar gaat best snel om denk ik ^^. Zal ik me tunnels zelf zetten?.


    I build a house for your bones!

    heb een tongpiercing, en vond de pijn eigenlijk wel meevallen. de 3 dagen erna waren erger, ik kon niet praten en bijna niet eten...


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    CUTECOREx3 schreef:
    (...)

    aaaaah MIAUWKIND <3 (zo noem ik je nu), das vet jammer, Na 1 jaar gaat best snel om denk ik ^^. Zal ik me tunnels zelf zetten?.


    Right, dan noem ik jou Blubkind C=
    1 jaar gaat pretty snel X'D .. Boeit me ook niet zo, kan ik me geld mooi aan andere dingen besteden.. ='3

    Tunnels? Zijn dat die gaten in je oren? =O

    Miauw schreef:
    heb een tongpiercing, en vond de pijn eigenlijk wel meevallen. de 3 dagen erna waren erger, ik kon niet praten en bijna niet eten...



    Het zetten deed bij mij alleen zeer. de dagen erna viel zeure mee X'D Ik kon alleen moeilijk eten, slisde een beetje ( Wat ik nu nog steeds doe door dat ding =O ) en was net zo kwijlerd, maar me tong werd wel dik enz. maar niet écht veelpijn X'D