• Er zijn naaktfoto's uitgelekt van de Twilight actrice Ashley greene.
    Ashley Greene speelt Alice Cullen in Twilight
    Ze is buiten actrice ook fotomodel.
    En nu blijkt dat ze zich niet alleen halfnaakt voor de lens laat fotograferen , maar ze maakt ook graag privefoto's van zichzelf.
    Hier is de link: http://www.hln.be/hln/nl/944/Celebrities/article/detail/964301/2009/08/11/Ook-naaktfoto-s-Ashley-Greene-te-grabbel-op-internet.dhtml

    En meteen is er ook een ander gerucht van de baan. Er hangt al van in begin van de eerste Twilightfilm het gerucht dat Ashley Greene een relatie heeft met haar tegenspeler Jackson Rathbone, Jaspe Hale in Twilight. Maar Ashley is terug samen met haar ex-vriendje Chace Crawford
    Dus fans van Jackson Rathbone, mogen opgelucht ademhalen , ze zijn niet samen en de acteur/zanger is nog vrijgezel (ik: Gelukkig , Jackson (kwijlkwijl)).

    [ bericht aangepast op 11 aug 2009 - 15:12 ]

    Heel vervelend voor haar o.o

    Ik snap niet dat ze naakt foto's van zich zelf maakt. Ik heb ze btw op de site van perez hilton gezien, helemaal niks afgeschremd ;x

    [ bericht aangepast op 11 aug 2009 - 15:10 ]


    -

    Ze zijn bij mij niet gecensureerd, hoor. ^^ Als je op de foto klikt niet, althans. Anywhow, dan had ze maar geen naaktfoto's van zichzelf moeten maken. :'D


    I don't need to explain myself, I know I'm right.

    Had ze dat maar niet moeten doen x'D
    Maar, wel k*t voor haar.


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Da's idd wel vervelend.. maar dan moet je maar geen naaktfoto's maken, vind ik. Hopelijk is ze niet zo dom [/sorry] als vanessa hudgens(?) om dat twee keer te laten gebeuren.

    Ik vind het jammer voor haar, maarja als je ze maakt kan je miss verwacten dat ze eens boven water komen en op internet verschijnen


    Wees jezelf, er zijn al genoeg anderen!

    Zielig voor haar, maar ergens wel eigen schuld.


    ok

    Cherished schreef:
    Heel vervelend voor haar o.o



    Maar ja ze moest dan maar niet zo dom zijn om ze in eerste plaats te maken, want iedereen weet de kans is supergroot als je beroemd bent en je hebt naaktfoto's van jezelf (oude foto's of nieuwe foto's) dat die foto's gaan uitlekken, kijk naar Vanessa Hudgens, ze had vroeger er gemaakt, die zijn uitgelekt. En nu zijn er weer foto's van haar uitgelekt, die nog geen jaar geleden zijn gemaakt. Ze zoeken eigenlijk die problemen wel zelf hoor --'
    Maar het blijft wel vervelend voor hun

    Zij is tenminste schoon geschoren, niet zoals die Vanessa hudgens met haar vreselijke oerwoud.

    Een reactie op HLN. Dat is ook, direct. O.o'
    Ik vind het wel erg voor haar, ze had vast en zeker niet de bedoeling dat ze zouden uitlekken ofzo.


    Tanya is de beste.