• ‘’Jane we moeten gaan!’’ De luide stem van Ann galmde door de hal. Ik kom eraan. Mijn naam is Lily Jane Porter, en Ann is mijn zusje. Ze is 3 minuten jonger dus ik ben de oudste. Ik deed snel mijn haar in mijn staart en tilde het kattenmandje op. Roscoe mauwde luid. ‘’Sorry schatje maar dit moet gewoon.’’ We zouden beginnen aan ons 6e jaar op Zweinstein, de school voor jonge heksen en tovernaars. Onze ouders waren dreuzels en apetrots op hun magische dochters. ‘’Doei mam,Doei pap.’’ Zei ik terwijl ik de deur uitliep, naar Lily Ann die voor ons huis stond te wachten. We zouden in 5 minuten naar het station lopen en daar op de Zweinstein express stappen. Dit 6e jaar zou bijzonder worden; Harry,Hermelien en Ron hadden ons dat al verteld. Ik zuchtte en we gingen op pad. ‘’Er komt een nieuwe leraar voor fabeldieren heb je dat al gehoord?’’ vroeg Lily Ann. ‘’Nee..’’ mompelde ik bijna onverstaanbaar. Dat kon nog wel is interessant worden.


    Het word een Edward Cullen en Jacob Black lovestory met een vleugje magie.

    Maken dudes and dudettes

    Dit verhaal word u medemogelijk gemaakt door Blasphemy, het gedeelde account van Anouk en Nicol!:Y)


    -