• :'DDDD
    Het is me gelukt, jeej.
    Whaha some of you might have known, maar ik moest dit weekend op de catwalk voor Attitude Holland lopen op summer Darkness, wat keivet was by the way.
    Maar nou :'D
    Er was een model afgevallen omdat dr kat doodging, zielig ja, maar er moest dus vervanging komen. Nou laat net die dag Máriko meekomen :'D

    Ik belde dr om 11 uur smorgens :'D Dat ze om 4 uur even mee moest lopen met ons en dat we om 2 uur bij de makeup moesten zijn.

    Ting, stress.

    Ze deed 't wel vet goed, gelukkig, want ze was voor mij. Konden we nog even samen staan enzo 8D

    :'D ahaha maar t was wel echt vet, facking veel fotografen.
    Even een vraagje, als iemand foto's ziet ofzo, zeg t ff o.o want de meeste kregen maar van vrij weinig mensen kaartjes, en de rest pleurt het gewoon op zijn/haar site :'D

    Maargoed, helaas wil ze met de volgende show niet meelopen xD Too bad.
    Ze is denkik toch iewat te nuchter ofzo :'D

    Hahaha, wel vet gaaf.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Decoy schreef:
    Hahaha, wel vet gaaf.

    Ahaa ja maar ik stond like de hele week al te stressen |: ik zou echt doodgaan als ik even van tevoren het pas zou horen.

    haha da's ook ff schrikken ;D


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    En heeft Mariko een kaartje gekregen?


    Only losers can act the way you do

    CherryLoser schreef:
    En heeft Mariko een kaartje gekregen?

    Verschillende van fotografen ja, als je dat bedoelt :/

    want de meeste kregen maar van vrij weinig mensen kaartjes, en de rest pleurt het gewoon op zijn/haar site :'D


    Dat snap ik niet.
    Dit moet je in een blog zetten xD al die lessen :P Doe ik ook met 'droge' tips, van dingen die je juist niet moet doen.

    vet gaaf, ik had op de site van Attitude Holland al een foto van jou gezien, idd. ^^
    En, heb ook de artiesten nog gezien? ^^


    -

    KrullieWul schreef:
    want de meeste kregen maar van vrij weinig mensen kaartjes, en de rest pleurt het gewoon op zijn/haar site :'D


    Dat snap ik niet.
    Dit moet je in een blog zetten xD al die lessen :P Doe ik ook met 'droge' tips, van dingen die je juist niet moet doen.

    Nou zo'n kaartje van 'hier zet ik de foto's op'
    of sommige van 'ik wil een shoot met je doen.'
    Met nummer, adres etc erop weetjewel

    En ja xD ik ga nog wel een compleet verslag typen, ook zodat ik het zelf niet vergeet.

    Cherished schreef:
    (...)
    Verschillende van fotografen ja, als je dat bedoelt :/
    Dat bedoel ik. Ik vind het ech gaaf:9~


    Only losers can act the way you do

    Esmaye schreef:
    vet gaaf, ik had op de site van Attitude Holland al een foto van jou gezien, idd. ^^
    En, heb ook de artiesten nog gezien? ^^

    Ja, want wij moesten backstage wachten :'D En daar kwamen ze steeds langs. Maar ik ben niet zo van die gothic artiesten.

    Cherished schreef:
    (...)
    Ahaa ja maar ik stond like de hele week al te stressen |: ik zou echt doodgaan als ik even van tevoren het pas zou horen.

    Ja, daar heb je gelijk in. Awh, vreselijk lijkt me dat.
    Maar wel fijn om te horen dat het zo goed ging.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Cherished schreef:
    (...)
    Ja, want wij moesten backstage wachten :'D En daar kwamen ze steeds langs. Maar ik ben niet zo van die gothic artiesten.


    Wel vet. :'D


    -

    CherryLoser schreef:
    (...)Dat bedoel ik. Ik vind het ech gaaf:9~
    Ja had ik ook helemaal niet verwacht :'D
    Ook dat ze wilde dat we de volgende keer meteen weer komen o.o
    En ook gewoon sowieso die aandacht :/
    Bij de laatste line up moesten we sowieso een half uur blijven staan.
    En ze bleven maar foto's maken :|

    Decoy schreef:
    (...)
    Ja, daar heb je gelijk in. Awh, vreselijk lijkt me dat.
    Maar wel fijn om te horen dat het zo goed ging.

    Ja.
    Ik was facking bang dat ik zou vallen ofzo |:
    Maar did not happen =] Gelukkig

    Ik wil die foto van jou op Attitue Holland zie o_o


    Only losers can act the way you do