...dat ik FF schrijf over Bill.
Nou ja, eigenlijk niet zo. Maar wel tegenover m'n moeder. Ik ben net bezig op Word om daar een verhaal dat al op Q. staat, te herschrijven. Onze pc staat in de woonkamer, want mijn moeder wil controle hebben over wat ik doe op de computer (>.<, net of ze vertrouwt me niet...) en ik was dus volop aan het typen en ik ben er ook al een paar weken mee bezig en ineens vroeg ze: "Seg, wat voor episodes zit jij daar nu heel de tijd te typen?" Ik natuurlijk half in paniek, omdat ik niet meteen wist wat te antwoorden. Maar ik weet altijd wel iets te verzinnen, ik lieg nogal vaak tegen haar en nooit heeft ze me door, dus dacht ik dat het nu ook wel zou lukken. Ik kon toch moeilijk zeggen dat ik een huge crush op Bill heb en over hem fantaseer ofzo? (Ga nu alsjeblieft niet te ver denken...) Dus zei ik maar dat ik en een vriendin samen een verhaaltje schreven over Escape The Fate, mijn second favorite band. En dat het dus nu aan mij was. Ze geloofde het denk ik, maar nu tril ik nog wel een beetje, want nou ja, ik vond het eng...
Oké, dat moest er even uit. (:
[ bericht aangepast op 9 aug 2009 - 14:29 ]
You are the poetry Shakespeare was missing.