• ...dat ik FF schrijf over Bill.
    Nou ja, eigenlijk niet zo. Maar wel tegenover m'n moeder. Ik ben net bezig op Word om daar een verhaal dat al op Q. staat, te herschrijven. Onze pc staat in de woonkamer, want mijn moeder wil controle hebben over wat ik doe op de computer (>.<, net of ze vertrouwt me niet...) en ik was dus volop aan het typen en ik ben er ook al een paar weken mee bezig en ineens vroeg ze: "Seg, wat voor episodes zit jij daar nu heel de tijd te typen?" Ik natuurlijk half in paniek, omdat ik niet meteen wist wat te antwoorden. Maar ik weet altijd wel iets te verzinnen, ik lieg nogal vaak tegen haar en nooit heeft ze me door, dus dacht ik dat het nu ook wel zou lukken. Ik kon toch moeilijk zeggen dat ik een huge crush op Bill heb en over hem fantaseer ofzo? (Ga nu alsjeblieft niet te ver denken...) Dus zei ik maar dat ik en een vriendin samen een verhaaltje schreven over Escape The Fate, mijn second favorite band. En dat het dus nu aan mij was. Ze geloofde het denk ik, maar nu tril ik nog wel een beetje, want nou ja, ik vond het eng...


    Oké, dat moest er even uit. (:

    [ bericht aangepast op 9 aug 2009 - 14:29 ]


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    Breakfast schreef:
    (...)

    Mijn moeder niet, als ze merkt dat ik zelfs verhalen schrijf over een ariest zal ze denken dat ik obsessed ben en dan wilt ze me naar een psycho brengen, omdat ik té obsessed ben.. --'
    -Ze heeft het wel niet gezegd, maar daarvoor ken ik haar te lang-
    Probeer er dan is over te praten. Probeer haar uit te leggen wat er aan de hand is, en probeer afspraken te maken. Als je het haar maar uitlegt en er gewoon koel onderblijft, niet schreeuwen, niet boos worden, gewoon als een grote meid. Jouw moeder weet ook niet wat er in jouw wereldje gebeurd en wilt je beschermen omdat ze bang is dat je veel pijn zal hebben vanwege een bepaald besef. Probeer het gewoon uit te leggen en blijf er rustig onder, misschien valt het dan allemaal reuze mee.
    En niet zeggen: "Maar mijn moeder luistert nooit naar me en ze zal me toch niet serieus nemen!" Met zo een instelling inderdaad niet. Dit moet je gewoon op een goede manier oplossen.


    Life is hard and then we die

    Ik lieg er ook over dat ik FF schrijf en lees. Mijn ouders weten niet eens dat ik op deze site zit.
    Ze zullen het toch niet begrijpen...


    I may not always be perfect, but I'll always try.

    Mijn moeder weet wel dat ik schrijf maar niet waarover. Als ik boven op bed lig en op mijn laptop zit dan verklein ik hem gewoon. Ze weet dus wel dat het niet haar zaken zijn.


    Alcohol is for people who can afford to lose some braincells

    mijn lap staat op mijn kamer maar als ik oordopjes in heb hoor ik niets en opeens staan mijn ouders achter me ofzo.. zonder te kloppen of wat dan ook een meestal ben ik dan bezig met mijn eigen verhalen. die ik typ uit verveling.. gelukkig hebben ze er nog niet naar gevraagt =S


    Love is the movement <3

    PUKKELxDING schreef:
    Wat is er nou zo erg aan om je moeder te vertellen dat je een verhaaltje schrijft over Tokio Hotel? Jouw moeder is ook jong geweest, zij is toch niet gevoelloos? Zij zal vroeger vast ook wel verliefd zijn geweest op een grote ster, Michael Jackson ofzo. Daar is niets raars aan.

    Nee, mijn moeder begrijpt zoiets niet en vindt het ronduit belachelijk. En ik ben bang dat ze me het zou verbieden ofzoiets...


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    ik heb mijn moeder een keer een verhaal laten lezen en ze vond het nog goed ook ;$ maar ik schaamde me wel en wilde er absoluut niet bij zijn toen ze het las ;$


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Hehe, ik heb vaak ook dat me ouders over me schouder mee kijken, dan word ik zo super kwaad en wil ik naar ze gillen enzo...
    Maar me pa kan geen Nederlands dus mwhaha :Y)
    Behalve laatst zei ik wel wat over een verhaal dat online stond en begonnen ze dingen te vragen enzo --'
    Reegde me zo op! >_<
    of gewoon als ze mee kijken naar wat ik doe --'
    En ja, onze computer staat ook in de woonkamer ­¬¬


    Slowly floating to the sky...

    Mijn moeder probeerd altijd te kijken op mijn computer met wat ik aan het doen ben. Zo komt ze bijv. mijn kamer binnen en gaat ze iets vragen, dan gaat ze op mijn bed zitten en blijft daar een tijdje zitten en stiekem kijkt ze dan naar mijn beeldscherm. Maar dat komt ook weer omdat ik problemen heb gehad met een jongen van internet..
    Sindsdien kijkt ze weleens mee, en dan vraagt ze wie is dat en wie is dat? Vind ik ongelooflijk vervelend, en dan klik ik snel alles weg. Ik sluit haar het liefst buiten met alles wat ik doe, ik wil privacy en niet elke keer gecontroleerd worden met wat ik doe. Ik begrijp je dus volkomen..


    a figment of your imagination

    Toen ik nog FF schreef wou ik ook niet dat iemand het wist. Alleen m'n zusje en m'n beste vriendin wisten het :'D
    Mijn ouders weten wel dat ik verhalen schrijf [geen FF meer]. Maar wij hebben op onze PC geen verschillende accounts, dus daarom heb ik wel vijf verschillende mappen die je eerst aan moet klikken om bij mn verhaaltjes te komen. Zo slim zijn mijn ouders niet. :Y) Haha.
    En liegen kan ik als de beste xd


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    Mja, ik schrijf die verhalen niet, maar het lijkt me best kut...


    Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.

    OverMyHead schreef:
    Ik lieg er ook over dat ik FF schrijf en lees. Mijn ouders weten niet eens dat ik op deze site zit.
    Ze zullen het toch niet begrijpen...

    Helemaal mee eens.


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    Talkative schreef:
    Mijn moeder probeerd altijd te kijken op mijn computer met wat ik aan het doen ben. Zo komt ze bijv. mijn kamer binnen en gaat ze iets vragen, dan gaat ze op mijn bed zitten en blijft daar een tijdje zitten en stiekem kijkt ze dan naar mijn beeldscherm. Maar dat komt ook weer omdat ik problemen heb gehad met een jongen van internet..
    Sindsdien kijkt ze weleens mee, en dan vraagt ze wie is dat en wie is dat? Vind ik ongelooflijk vervelend, en dan klik ik snel alles weg. Ik sluit haar het liefst buiten met alles wat ik doe, ik wil privacy en niet elke keer gecontroleerd worden met wat ik doe. Ik begrijp je dus volkomen..


    dankje .. (:


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    Ik zou me ook schamen ! (:


    Love is just a word, but you bring it definition. (Eminem)

    Njah, mijn ouders weten wel dat ik verhalen schrijf, maar dat is het dan ook.
    Ik heb het nu zelf verteld omdat mijn pa op mijn laptop zat te tokkelen en een word document vond, dus toen kon ik like nie echt meer liegen (A)


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

    Als mijn ouders dit ooit lezen.
    Sluit ik me op in mijn kamer & kom er nooit meer uit, van schaamte. :X


    A. ikmisje.