• ...dat ik FF schrijf over Bill.
    Nou ja, eigenlijk niet zo. Maar wel tegenover m'n moeder. Ik ben net bezig op Word om daar een verhaal dat al op Q. staat, te herschrijven. Onze pc staat in de woonkamer, want mijn moeder wil controle hebben over wat ik doe op de computer (>.<, net of ze vertrouwt me niet...) en ik was dus volop aan het typen en ik ben er ook al een paar weken mee bezig en ineens vroeg ze: "Seg, wat voor episodes zit jij daar nu heel de tijd te typen?" Ik natuurlijk half in paniek, omdat ik niet meteen wist wat te antwoorden. Maar ik weet altijd wel iets te verzinnen, ik lieg nogal vaak tegen haar en nooit heeft ze me door, dus dacht ik dat het nu ook wel zou lukken. Ik kon toch moeilijk zeggen dat ik een huge crush op Bill heb en over hem fantaseer ofzo? (Ga nu alsjeblieft niet te ver denken...) Dus zei ik maar dat ik en een vriendin samen een verhaaltje schreven over Escape The Fate, mijn second favorite band. En dat het dus nu aan mij was. Ze geloofde het denk ik, maar nu tril ik nog wel een beetje, want nou ja, ik vond het eng...

Oké, dat moest er even uit. (:

[ bericht aangepast op 9 aug 2009 - 14:29 ]

You are the poetry Shakespeare was missing.

Prodigy schreef:
    Ik vind het ook niet leuk dat mijn moeder van mijn schrijven weet. Ik sluit haar liever buiten met ongeveer alles wat ik doe.

Ik ook. Op den duur begin ik me dan wel eenzaam te voelen, maar ze begrijpt me toch niet. (lees: nooit) dus het zou toch niet veel veranderen...

Converse schreef:
    Ik kan echt geweldig liegen.

Niemand heeft me ooit door. : D

Stiekem hou ik van dat feitje. :'X

Ik ook wel, maar ik lieg ook altijd over hoe ik me voel tegen haar en zelfs als ik dan lieg en zeg dat ik me goed voel, maar op een heel sarcastische toon, dan heeft ze het nog niet door en dat doet wel pijn, want ik wordt nooit begrepen, ook niet door m'n broer. ):

xBillster schreef:
    (...)

Ik ook wel, maar ik lieg ook altijd over hoe ik me voel tegen haar en zelfs als ik dan lieg en zeg dat ik me goed voel, maar op een heel sarcastische toon, dan heeft ze het nog niet door en dat doet wel pijn, want ik wordt nooit begrepen, ook niet door m'n broer. ):

Dat ken ik hoor. Mijn moeder begrijpt mij soms voledig niet. Ik zal sneller liegen dan zeggen hoe ik me voel. Ik voel me vaak mis-begrepen.

Beware of the duo.

Ja dat heb ik ook. Like, het lijkt me weird dat mijn moeder weet waarover en wat ik allemaal schrijf. ;x
    Als ik aan het schrijven ben, -ja, pc staat boven.- en er komt iemand naar boven toe maak ik altijd dat ik het heb afgesloten.

"You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

Heb ik ook, typ ik mijn verhaal over, komt ze over mijn schouders en begint E te gluren, net wanneer er stond: 'Soms vroeg ik mezelf wel eens af, hoe het zou voelen om hem aan te raken, hoe het zou voelen om zijn ogen in de mijne te zien verdrinken [...]' en toen dacht mijn moeder het verkeerde. --'
    Dus wou ze niet meer verder lezen en moést ik zowat al die delen van de pc gooien.. Like, daar ging mijn werk, alles in de prullenbak en toen werd Kika laaiend en blablabla..

You'll never dream alone. <3

Ik had ooit eens een erg vrolijk buitje en dan heb ik beloofd dat mijn ouders mijn verhaaltje mogen lezen. Nu zit ik er dus mee ><

Happiness is a perfume you cannot pour on others without getting a few drops on yourself

Breakfast schreef:
    Heb ik ook, typ ik mijn verhaal over, komt ze over mijn schouders en begint E te gluren, net wanneer er stond: 'Soms vroeg ik mezelf wel eens af, hoe het zou voelen om hem aan te raken, hoe het zou voelen om zijn ogen in de mijne te zien verdrinken [...]' en toen dacht mijn moeder het verkeerde. --'
    Dus wou ze niet meer verder lezen en moést ik zowat al die delen van de pc gooien.. Like, daar ging mijn werk, alles in de prullenbak en toen werd Kika laaiend en blablabla..

Had je dan nergens een kopie op een usb stick ofzo ?

xBillster schreef:
    (...)
    Had je dan nergens een kopie op een usb stick ofzo ?

Er bevind zich hier geen USB-sticks. En ik had die serie ongeactiveerd en alle delen op word gezet en verwijderd op Q..

Als mijn moeder komt kijken boven als ik in mijn kamer achter de pc of achter m'n laptop (beneden) zit, en ik ben aan 't typen, dan druk ik het snel weg.

-

Breakfast schreef:

Kan je dat niet terug uit de prullenbak halen? :'D

Wat is er nou zo erg aan om je moeder te vertellen dat je een verhaaltje schrijft over Tokio Hotel? Jouw moeder is ook jong geweest, zij is toch niet gevoelloos? Zij zal vroeger vast ook wel verliefd zijn geweest op een grote ster, Michael Jackson ofzo. Daar is niets raars aan.

Life is hard and then we die

Silhouettes schreef:
    (...)

Kan je dat niet terug uit de prullenbak halen? :'D

Nee, want ik was zo stom om kwaad weg te lopen, zodat mijn moeder de pc had afgesloten, mij pc straf had gegeven, nadat ik haar een tijdje had uitgescholden -geen goede zet- en toen ik op de pc kwam had ik mijn prullenbak geleegd. --'
    [/ik leeg dat automatisch zonder te bessefen dat er iets belangrijks in zat]

Breakfast schreef:
    (...)

Nee, want ik was zo stom om kwaad weg te lopen, zodat mijn moeder de pc had afgesloten, mij pc straf had gegeven, nadat ik haar een tijdje had uitgescholden -geen goede zet- en toen ik op de pc kwam had ik mijn prullenbak geleegd. --'
    [/ik leeg dat automatisch zonder te bessefen dat er iets belangrijks in zat]

That sucks. ><

PUKKELxDING schreef:
    Wat is er nou zo erg aan om je moeder te vertellen dat je een verhaaltje schrijft over Tokio Hotel? Jouw moeder is ook jong geweest, zij is toch niet gevoelloos? Zij zal vroeger vast ook wel verliefd zijn geweest op een grote ster, Michael Jackson ofzo. Daar is niets raars aan.

Mijn moeder niet, als ze merkt dat ik zelfs verhalen schrijf over een ariest zal ze denken dat ik obsessed ben en dan wilt ze me naar een psycho brengen, omdat ik té obsessed ben.. --'
    -Ze heeft het wel niet gezegd, maar daarvoor ken ik haar te lang-

Converse schreef:
    Ik kan echt geweldig liegen.

Niemand heeft me ooit door. : D

Stiekem hou ik van dat feitje. :'X

Ik ook :Y) Niemand die dat merkt.

everything you imagined, and more...