• ...dat ik FF schrijf over Bill.
    Nou ja, eigenlijk niet zo. Maar wel tegenover m'n moeder. Ik ben net bezig op Word om daar een verhaal dat al op Q. staat, te herschrijven. Onze pc staat in de woonkamer, want mijn moeder wil controle hebben over wat ik doe op de computer (>.<, net of ze vertrouwt me niet...) en ik was dus volop aan het typen en ik ben er ook al een paar weken mee bezig en ineens vroeg ze: "Seg, wat voor episodes zit jij daar nu heel de tijd te typen?" Ik natuurlijk half in paniek, omdat ik niet meteen wist wat te antwoorden. Maar ik weet altijd wel iets te verzinnen, ik lieg nogal vaak tegen haar en nooit heeft ze me door, dus dacht ik dat het nu ook wel zou lukken. Ik kon toch moeilijk zeggen dat ik een huge crush op Bill heb en over hem fantaseer ofzo? (Ga nu alsjeblieft niet te ver denken...) Dus zei ik maar dat ik en een vriendin samen een verhaaltje schreven over Escape The Fate, mijn second favorite band. En dat het dus nu aan mij was. Ze geloofde het denk ik, maar nu tril ik nog wel een beetje, want nou ja, ik vond het eng...


    Oké, dat moest er even uit. (:

    [ bericht aangepast op 9 aug 2009 - 14:29 ]


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    mijn moeder weet ervan, mijn zus niet en ik hoop dat ze het nooit te weten komt ö


    -

    Division schreef:
    Gosh als ze mijn verhalen moesten lezen hier, ik zou door de grond gaan ofzo :x

    ik zou nog dieper als de titanic zinken denk ik :x

    Blondiepants schreef:
    mijn moeder weet ervan, mijn zus niet en ik hoop dat ze het nooit te weten komt ö


    is je moeder dan niet erger dan je zus?


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    Bij mij is het net hetzelfde :] Al schrijf ik nu wel geen FF meer...


    Live for something or die for nothing

    xBillster schreef:
    (...)

    is je moeder dan niet erger dan je zus?


    Nee :X


    -

    Eigenlijk is het schrijven juist alleen maar goed, het verbetert je taalvaardigheid enorm. Maar ik kan me voorstellen dat jij graag je eigen verhalen wil schrijven zonder dat je ouders daar per se in moeten kijken. Dat is toch aan jou, lijkt me?


    No growth of the heart is ever a waste

    Haha, heb ik ook steeds.
    onlangs vroeg ze ook, wat schrijf je daar steeds op die computer.. als het school was, dan was het nogal handig om wat te verzinnen wat met school te maken had. Nu het vakantie is gaat dat al moeilijker.
    Ook vroeg ze, wat lees je daar altijd? en wat is die site eigenlijk, je zit daar altijd op.
    mijn antwoord: ow, hier worden topics geplaatst waar je tips kan geven of krijgen, waar je je mening kan geven en al die dingen.

    Ik denk dat ze me wel geloofde.

    Talkative schreef:
    Mijn moeder probeerd altijd te kijken op mijn computer met wat ik aan het doen ben. Zo komt ze bijv. mijn kamer binnen en gaat ze iets vragen, dan gaat ze op mijn bed zitten en blijft daar een tijdje zitten en stiekem kijkt ze dan naar mijn beeldscherm. Maar dat komt ook weer omdat ik problemen heb gehad met een jongen van internet..
    Sindsdien kijkt ze weleens mee, en dan vraagt ze wie is dat en wie is dat? Vind ik ongelooflijk vervelend, en dan klik ik snel alles weg. Ik sluit haar het liefst buiten met alles wat ik doe, ik wil privacy en niet elke keer gecontroleerd worden met wat ik doe. Ik begrijp je dus volkomen..


    Hahha, dat ken ik..
    Ik had even draadloos internet en toen deed ze dat ook toen ik boven op mijn laptop zat.
    Nu zit ik weer gewoon beneden en dan kijkt ze mee vanuit de zetel.

    AlmostHappy schreef:
    Haha, heb ik ook steeds.
    onlangs vroeg ze ook, wat schrijf je daar steeds op die computer.. als het school was, dan was het nogal handig om wat te verzinnen wat met school te maken had. Nu het vakantie is gaat dat al moeilijker.
    Ook vroeg ze, wat lees je daar altijd? en wat is die site eigenlijk, je zit daar altijd op.
    mijn antwoord: ow, hier worden topics geplaatst waar je tips kan geven of krijgen, waar je je mening kan geven en al die dingen.

    Ik denk dat ze me wel geloofde.


    Dat vroeg ze me ook eens! (':
    Ik zei dat het een blog-site was. x)


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    Immortal schreef:
    Maar meestal als ik schrijf en ik hoor haar komen zet ik snel mijn beeldscherm uit en rommel ik een mijn laatjes net alsof ik iets zoek


    Dat doe ik dus ook altijd(A) Ze trappen er iedere keer weer in. Mijn moeder mag bepaalde stand alone's lezen maar verder niets. Ik bepaal wat ze mag lezen. Nu zeurt ze ook niet meer of ze iets mag lezen. Ik zou zeggen laat je ouders gwn soms een kleine stukje van iets lezen of schrijf iets speciaal voor hun. Minder gezeur!:)


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Ik schrijf geen verhalen :') En al zou ik dat wel doen mijn moeder zal ze nooit lezen. Ik heb mijn eigen laptop en daar komt ze nooit aan en ze kijkt nooit mee ;D


    -