• Dat is mijn mening.

    aangezien dat nu allemaal idiote tienersterretjes platencontracten krijgen. Hayden pannetiere[/of hoe je dat ook schrijft],Leighton Meester[Gossip Girl],Taylor Momsen[Ook GG],Ashley Tisdale[Kan ik begrijpen door HSM Maar goed] en nog wel meer. ik vind het nogal vaag, alsof het meer dan logisch is dat als je kan acteren ook nog lekker kan zingen. In mijn ogen verdienen andere mensen het meer. wat is jullie mening?


    We can only learn to love by loving.

    Trafficlight schreef:
    heidi montag van the hills heeft ook een platencontract en die kan niet eens zingen. O.o


    whaha ik ga zoeken


    We can only learn to love by loving.

    Philadelphia schreef:
    Ik vind dat beroemde mensen één vak moeten kiezen, acteren of model staan of zingen of weet ik het, ipv alles te doen. Hoe kunnen andere meer getalenteerde, ongekende mensen dan ooit groot worden?

    like paris hilton ? n_n


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Maskerade schreef:
    (...)

    whaha ik ga zoeken

    look how i'm doing is wel leuk ;$


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Trafficlight schreef:
    (...)
    like paris hilton ? n_n


    omg dit is te erg

    en ik vond paris best sneu met der contract ;x

    btw Brooke Hogan is ook zo'n sneu geval :x maar die word elke keer na een single gedumpt xd


    We can only learn to love by loving.

    Ik heb een hekel aan zangeressen. Ik heb van de 1000 liedjes amper 3 vrouwelijke artiesten waar ik meer dan 5 liedjes van hem.
    Al die stemmen klinken zo hetzelfde. Bij mannen heb je dat niet snel. :Y)


    everything you imagined, and more...

    Honour schreef:
    Ik heb een hekel aan zangeressen. Ik heb van de 1000 liedjes amper 3 vrouwelijke artiesten waar ik meer dan 5 liedjes van hem.
    Al die stemmen klinken zo hetzelfde. Bij mannen heb je dat niet snel. :Y)


    whaha ik ook
    ik vind er maar een paar echt goed. en vrouwen klinken ook meestal slechter live dan mannen


    We can only learn to love by loving.

    Honour schreef:
    Ik heb een hekel aan zangeressen. Ik heb van de 1000 liedjes amper 3 vrouwelijke artiesten waar ik meer dan 5 liedjes van hem.
    Al die stemmen klinken zo hetzelfde. Bij mannen heb je dat niet snel. :Y)

    daar ben ik het niet mee eens. als je de wat meer onbekende bandjes zoekt met eenvrouwelijke stem hoor je hoe goed ze zijn. n_n


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Ajowh, helemaal met je eens o.o


    ok

    Division schreef:
    Ik vind het er wel een beetje overgaan. De laatste tijd is het net of elke acteur/actrice gezongen moet hebben. Natuurlijk zitten er mensen met echt talent tussen en die ik goed vind. Maar er zijn er ook waar ik van denk, hou het gewoon op acteren.


    None but ourselves can free our minds.

    Indeed weird, alsof je moet kunnen zingen om acteur te worden :S


    Don't smoke, don't drink, don't do drugs and I can party harder than you!

    Nog zoiets zijn die celebrities die opeens een eigen parfum en kledinglijn ontwerpen. ><

    black eyed peas dan! Ö
    die hebben zulke leuke liedjes maar als je ze live hoort :|


    Here I Am

    @BodyControl
    Madonna dan ?

    @Silhouettes
    idd ook zo dom


    We can only learn to love by loving.

    Trafficlight schreef:
    heidi montag van the hills heeft ook een platencontract en die kan niet eens zingen. O.o

    echt? :o
    geef het aan een ander die wel kan zingen..

    BodyControl schreef:
    black eyed peas dan! Ö
    die hebben zulke leuke liedjes maar als je ze live hoort :|

    live is vreselijk x_x