• Ik heb echt van die Huge problemen met mijn moeder...
    Bij mij thuis ben ik de oudste...
    like ik ben 16 mijn broertje en zusje 10 en 11
    wat betekend... moii is altijd de lul..
    Echt het is altijd van,
    Kim je bent ongezellig, Kim blafje zusje en broertje niet zo af [terwijl zij de vervelende kut koters uithangen]
    En sins kort werk ik dus...
    Ze heeft me zelf aan me kop lopen zeiken tot ik eindelijk een baan had want dan zou ik iets ''Nuttigs doen'' en nu heb ik een baan werk ik keihard voor mijn eigen centen is het nog niet goed!
    Ik ben thuis heb een vrije dag.. komt tegenwoordig ook nie vaak meer voor en dan komt men ma thuis van haar werk en dan is het ineens van;
    Kim je hebt de vaat niet gedaan,
    Kim de was is niet gedaan,
    Kim je hebt niet gestreken,
    Kim waar zijn de booschappen,
    Kim waar is het avond eten,
    Kim je had moeten dwijlen..
    Like nu schuift ze het hele huishouden op me af...
    en haar excuus;
    Ja kim ik werk 4 dagen per week iemand moet het doen...
    Nou excuseer mij madame maar ik werk 5 dagen per week en mij hoor je ook neit zeiken..
    Trouwens wie is nou de moeder in huis..
    Zijn moeders er niet om dat soort dingen te doen.. ik bedoel zij is de ouder zij draagt de verantwoordelijk heid... en natuurlijk hlp je je moeder wel eens in het huishouden maar hallo dat betekend nit dat je het helemaal op je moet nemen..
    Dus ik zit hier met een en al ruzie en als ik terug wil gaan schelden *ja want ze scheld me uit voor de kwee nie wat* drijgt ze te slaan..
    Ik ben het echt zoo zat..
    en dan wil ze me ook nog verbieden op de pc te mogen want kim zit altijd maar op de pc is nooit gezellig doet nooit gezellig...
    Misschien dat ik wel op de pc zit omdat ik mij achter de pc thuis voel omdat ik me dus thuis niet thuis voel !
    *het spijt me dat ik hier een halve woede uitbarsting krijg*
    WAT IS HAAR FOKING PROBLEEM!!
    ik ben 16 ik kan niet alles wil niet alles moet niet alles... weet niet alles...
    waar ben je nou moeder voor omje kind af de beulen zeker...
    Ze maakt me echt zooo boos he !
    Ik word er gwn ziek van...


    ja sorry mensen dat moest ik echt even kwijt hoor...
    ze zorgt er echt voor dat ik steken in mijn kop krijg...><


    A Noble was Born in Chaos

    tamere schreef:
    Verplaats jezelf eens in je moeder. Ik heb gelezen dat je geen vader hebt, dus ze is alleenstaand. Een alleenstaande moeder met drie kinderen die het even gehad heeft en dus haar oudste kind alles laat doen.
    Ik vind het echt heel kut voor jou, maar volgens mij is het allemaal net zo vervelend voor je moeder.
    Stel eens aan haar voor dat ze naar een vriend opzoek moet gaan, fso? o.o

    Heel veel sterkte(flower)


    nja kijk het punt is juist...
    men ma heeft het nu helemaal geregelt ze heeft een baan en alles... opzich genoeg tijd over en kijk ik wil best helpen in het huishouden... maar niet alles... tuurlijk heb ik vaker geholpen in het huishouden enzo..
    maar als ze zegmaar thuis komt is wat ze doet zeiken als het allemaal neit gedaan is en als ik de preek heb gehad dan gaat ze de hele rest van de dag luieren voor de tv...
    want nja oke ze is een aleen staande moeder...
    maar ik ben groot genoeg enigzins voor mij zelf te zorgen in iedergeval deels en mijn broertje en zusje zijn ook geen 3 meer *maar wel ongelovelijk lui en verwent waardoor ze neits doen*
    en nu mijn moeder werk heeft, heeft ze zoiets van ja ik werk nu ik ga de rest neit ook nog eens doen daar heb ik geen zin in...
    en dat is waar ik gek vn word want op die manier schuift ze het automatisch op mij af... waar weer ruzie van komt enzo..

    ik heb geen moeite met koken ik doe dat graag dat is niet het probleem
    ik wil best een keer een was erin gooien no problem maar niet alles..
    ik bedoel ik heb zometeen ook nog school en werk en dit... hoe the fuck ga ik dat allemaal voor elkaar krijgen..
    terwijl zij zit te luieren..

    en nja een vriend zoeken..
    ik wil niet lullig doen tegen over haar of in het algemeen..
    maar er komen hier thuis regelmatig mannen langs..
    en geloof me dat is niet leuk.. zegmaar..


    A Noble was Born in Chaos