• Oke, vergeef mij, ik wil alles behalve lastig overkomen.

    Maar als ik nu keilang moet wachten om mijn lezers te waarschuwen voor een nieuw deel, dan vind ik dat niet kunnen. Ja, ik weet dat ze een abo kunnen nemen, maar sommige moet ik echt waarschuwen, aangezien Hotmail niet altijd even betrouwbaar is, en als ik dat een half uur lang moet doen, omdat ik maar 5 berichten per 5 minuten mag plaatsen, dan vind ik dat echt niet kunnen.
    Komaan, voor mij zijn dat 20 mensen in minder dan 5 minuten die ik moet waarschuwen en meestal heb ik daar geen zeeen van tijd voor, om dan een half uur aan die waarschuwingen te zitten.
    Dat is erg onaangenaam.

    Dat is dus mijn klacht.


    Where there is a sea there are pirates...

    Die maatregel is ingesteld om spammen te voorkomen en is er al zolang ik op Quizlet zit, en dat is al heel lang. Iedereen heeft er last van. Je zult gewoon iets meer geduld moeten hebben met het verwittigen van je lezers.

    Ik moet meestal zo'n 45 mensen inlichten, en zo heel erg lang duurt het niet. Hooguit 20 minuutjes. Meestal zodra je bij de 5e reactie bent, is de eerst alweer vervallen, zeg maar. Die telt dan al niet meer mee bij de 5.

    [ bericht aangepast op 5 aug 2009 - 11:52 ]


    Bored.

    MACRISTINE schreef:
    Die maatregel is ingesteld om spammen te voorkomen en is er al zolang ik op Quizlet zit, en dat is al heel lang. Iedereen heeft er last van. Je zult gewoon iets meer geduld moeten hebben met het verwittigen van je lezers.

    Ik moet meestal zo'n 45 mensen inlichten, en zo heel erg lang duurt het niet. Hooguit 20 minuutjes. Meestal zodra je bij de 5e reactie bent, is de eerst alweer vervallen, zeg maar. Die telt dan al niet meer mee bij de 5.


    Zolang als ik nu op Quizlet zit ben ik nog nooit gespamd en als je dat wil voorkomen kan je toch gewoon op je profiel vanboven schrijven dat je geen reclame wenst te krijgen?
    Bijna iedereen doet dat.

    En ik zal proberen, maar toen ik daarjuist bij mijn '20ste' reactie was (ik had nog niet door dat ik ze niet geplaatst had vanwege die maatregel) kon ik het nog steeds niet doen.
    Als je het allemaal opnieuw moet typen, misschien wel, maar dat deed ik niet.
    Doe jij dat?


    Where there is a sea there are pirates...

    Katherine schreef:
    (...)

    Zolang als ik nu op Quizlet zit ben ik nog nooit gespamd en als je dat wil voorkomen kan je toch gewoon op je profiel vanboven schrijven dat je geen reclame wenst te krijgen?
    Bijna iedereen doet dat.

    En ik zal proberen, maar toen ik daarjuist bij mijn '20ste' reactie was (ik had nog niet door dat ik ze niet geplaatst had vanwege die maatregel) kon ik het nog steeds niet doen.
    Als je het allemaal opnieuw moet typen, misschien wel, maar dat deed ik niet.
    Doe jij dat?


    Reclame valt niet onder spam. Spammen is bijvoorbeeld iemand heel vaak achter elkaar ongeveer hetzelfde bericht of allemaal onzin berichten sturen. En reclame is sowieso verboden, ookal staat een user wel reclame toe op zijn/haar profiel.

    Nee, maar ik ben niet alleen bezig met Quizlet als ik verwittig. Ik kijk tussendoor ook op andere sites.


    Bored.

    MACRISTINE schreef:
    (...)

    Reclame valt niet onder spam. Spammen is bijvoorbeeld iemand heel vaak achter elkaar ongeveer hetzelfde bericht of allemaal onzin berichten sturen. En reclame is sowieso verboden, ookal staat een user wel reclame toe op zijn/haar profiel.

    Nee, maar ik ben niet alleen bezig met Quizlet als ik verwittig. Ik kijk tussendoor ook op andere sites.


    Okay, bedankt.


    Where there is a sea there are pirates...