• Jaaa, kijk ik vraag me echt af hoe ze hun veters zo krijgen.
    Kan iemand me dat tellen, want ik vraag me dat al heel lang af. :')

    Ik eindigde weer met twee veters aan dezelfde kant :X

    Mijn moeder doet dat altijd voor mij :x
    Dit staat op wiki:
    pak de veter in het midden vast en rijg hem van buiten naar binnen door de onderste gaten. Rijg daarna het ene einde van de veter van binnen naar buiten door het eerstvolgende hogere gat aan de overkant, en het andere einde door het gat twee plaatsen hoger, aan de overkant. Rijg beide einden van buiten naar binnen door het gat aan de overzijde dat zich op gelijke hoogte bevindt. Ga op dezelfde manier door totdat het bovenste gat is bereikt.
    Snap je ? :')


    -

    Genius schreef:
    Mijn moeder doet dat altijd voor mij :x
    Dit staat op wiki:
    pak de veter in het midden vast en rijg hem van buiten naar binnen door de onderste gaten. Rijg daarna het ene einde van de veter van binnen naar buiten door het eerstvolgende hogere gat aan de overkant, en het andere einde door het gat twee plaatsen hoger, aan de overkant. Rijg beide einden van buiten naar binnen door het gat aan de overzijde dat zich op gelijke hoogte bevindt. Ga op dezelfde manier door totdat het bovenste gat is bereikt.
    Snap je ? :')

    Neee :X + het woord 'rijg' irriteert me :X

    Ik heb het ook gedaan en je moet eigenlijk gewoon,
    Je veter van links naar rechts doen, en bij rechts door het gaatje en dan onder de flap en daarna door het linkergaatje. Zo heel de tijd. Snap je?

    [ bericht aangepast op 5 aug 2009 - 13:41 ]


    Never run out of reasons to smile...

    Nou, je snapt er niks van als ik het uitgaleggen.


    EGYPTIAN GOD

    FallenStars schreef:
    (...)klopt het dat je linkerveter op het 2de gaatje zit en de rechter op de eerste (aan het einde als het af is)?:P want dan is het gelukt :P


    Jaa dat klopt ;)


    -

    @ therapy: vraag het anders aan een vriendin als je bij haar bent ofzo ;)


    -

    *kucht*
    Hier heb je een site waar het opstaat. En daar staan nog véél meer andere leuke dingen op ;)


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Als ik het zie, weet ik hoe het moet. (denk ik)
    Maar ik krijg het moeilijk uitgelegd. :X Als je me binnenkort als we elkaar zien een schoen geeft, kan ik het misschien. :Y)
    Maar ik garandeer niks. :'D

    onder die flap gekruist en dn bij die dinge zo doen dat t rechte strepen zijn. ofzo.. x'D


    Change The Changeable, Accept The Unchangeable, And Remove Yourself From The Unacceptable

    Ik denk dat je ze aan de binnenkant moet kruisen in plaats van aan de buitenkant :Y)
    I don't know.


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    Cherished schreef:
    Geen idee
    Misschien recht veteren en het ding onder de flap doorhalen [/vaag]
    Denk ik ook hoor!


    Michael Jackson: dance, sing and rest in peace!

    Ik denk dat ze de lijnen die je normaal gezien moet zien onder de lip zetten.
    De lip is dat stukje stof dat alleen aan de schoentop is verbonden.
    (Ik noem het toch lip ^^)


    VIP - Very Important Penguin