• Jaaa, kijk ik vraag me echt af hoe ze hun veters zo krijgen.
    Kan iemand me dat tellen, want ik vraag me dat al heel lang af. :')

    FallenStars schreef:
    (...) ja zo kan je het wel zeggen ja :P.. onder de flap zit het namelijk ook gekruist als je snap :P
    en daarom zei ik ook van je moet wel een lange veter hebben xD

    Ja dat gekruist klopte wel, maar het leek gewoon verkeerd :X Aangezien het mis gekruist was, en ik vond het toch niet mooi dus, meeh ;D Toch bednakt ;')

    Ik zal dat van mij proberen te uitleggen, vermits het niet lukt ^^ als het nog nodig is?

    [ bericht aangepast op 5 aug 2009 - 0:30 ]


    -

    Ik doe het wel eens op een manier die mn moeder me leerde ha ;D

    Blondiepants schreef:
    Ik zal dat van mij proberen te uitleggen, vermits het niet lukt ^^ als het nog nodig is?

    Je mag hoor :')

    Therapy schreef:
    Ik doe het wel eens op een manier die mn moeder me leerde ha ;D


    Okee :'D sorry dat ik zo laat antwoorde, maar ik was al vergeten dat ik hierin al wat had gezegd [heb ik wel vaker ><]


    -

    Therapy schreef:
    (...)
    Je mag hoor :')


    Okee, ik doe mijn best ;)
    Dus die onderste streep is al recht. Je hebt precies 2 kolommen met die gaatjes, een linkse kolom en een rechtse. Nou, je neemt je linkerveter en die steek je langs onder in het volgende gaatje in de linkerkolom, die komt dan boven uit en dan steek je die in het gaatje rechts: je bekomt een horizontale streep.
    De rechterveter steek je dan in het gaatje verder, in de rechterkolom, die komt dan ook weer boven, dan steek je die veter in het gaatje in de linkerkolom. En zo ga je verder. Snap je het?

    [ bericht aangepast op 5 aug 2009 - 0:36 ]


    -

    jaa, dat deet ik daarnet en toen ik boven kwam, zaten mijn veters allebei aan dezelfde kant :X

    Héhja, ik probeer het morgen wel opnieuw, ik ben nu te moe lol ;D Doeegg xx

    Therapy schreef:
    jaa, dat deet ik daarnet en toen ik boven kwam, zaten mijn veters allebei aan dezelfde kant :X


    dan heb je het vast verkeerd gedaan, bij mij is het van de eerste keer gelukt, nog eens proberen en goed concentreren, niet meteen opgeven;)


    -

    Blondiepants schreef:
    (...)

    Okee, ik doe mijn best ;)
    Dus die onderste streep is al recht. Je hebt precies 2 kolommen met die gaatjes, een linkse kolom en een rechtse. Nou, je neemt je linkerveter en die steek je langs onder in het volgende gaatje in de linkerkolom, die komt dan boven uit en dan steek je die in het gaatje rechts: je bekomt een horizontale streep.
    De rechterveter steek je dan in het gaatje verder, in de rechterkolom, die komt dan ook weer boven, dan steek je die veter in het gaatje in de linkerkolom. En zo ga je verder. Snap je het?
    die is veel handiger!! :o weet je die ga ik ook proberen xd dan heb ik ze niet zo onder die lap xD


    Nvt

    Blondiepants schreef:
    (...)

    dan heb je het vast verkeerd gedaan, bij mij is het van de eerste keer gelukt, nog eens proberen en goed concentreren, niet meteen opgeven;)

    Haha, wat een doorzettingsvermogen heb je ;D

    en nu zit ik met me veters in de knoop -blijft proberen- xD nu moet het lukken ook,,


    Nvt

    Blondiepants schreef:
    (...)

    dan heb je het vast verkeerd gedaan, bij mij is het van de eerste keer gelukt, nog eens proberen en goed concentreren, niet meteen opgeven;)
    klopt het dat je linkerveter op het 2de gaatje zit en de rechter op de eerste (aan het einde als het af is)?:P want dan is het gelukt :P


    Nvt

    En als je nou gewoon één kant van de veter er constant door heen haalt? Dus je houdt een stuk veter over in het begin [je moet nog wel wat te veteren hebben] begint dus daar boven aan en gaat door die gaatjes heen.. der onderdoor naar het ander gaatje en dan weer er over heen.. dan krijg je zo'n rechte lijn.. en dan eindigt je veter helemaal onderaan in de binnenkant van je schoen.. haalt die terug omhoog en steekt het door het een gaatje die nog over is [mss] of je stopt de rest gewoon weg in je schoen.. meeste strikken toch niet ^^

    Ik weet niet of de andere het zelfde bedoelde.. want die snapte ik even niet ><


    ×Bury all your secrets in my skin×

    Cherished schreef:
    Geen idee
    Misschien recht veteren en het ding onder de flap doorhalen [/vaag]

    Dacht ik ook al aan x'D


    Neeheee, Gackt is niet geil. Gackt = seks.