• Eindelijk 104 :8

    [ bericht aangepast op 4 aug 2009 - 21:50 ]


    -

    Oooh oke ;D leuk! Wanneer dat dan?


    -

    dat weet ik nog niet, maar het gaat deze vakantie nog wel gebeuren ;D en omg JAC. ik heb echt een funzig verhaal gehoord van een vriendin van mij over haarzelf. O.o dude x'D


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Alvast veel plezier x'D Waar ging het over dan? Want je maakt me nieuwsgierig (A)


    -

    zal ik het vertellen ? x'D


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Doe maar :9~


    -

    nou, ze had dus een keertje met zo'n jongen gezoend. 1x maar.. en toen kwam ze dus een paar weken terug voor het eerst in zijn huis. en toen zijn ze dus onder de douche beland. in zwemkleding. O.o en toen hops, het volgende moment waren ze naakt. ik had zo gevraagd wat ze buiten zoenen en seks om hadden gedaan. seks hadden ze niet gehad zei ze. maar ik snap daar geen kut van.. als je zo ver bent, doe je het toch gewoon? x'D maargoed. ze wilde niet vertellen wat ze gedaan had, dusik denk dat ze hem gepijpt heeft ofzeu x'D iets in die richting. maar dat zou ze dus vertellen als ze thuis kwam. dude, de eerste keer dat je bij iemand thuis komt x'D vreselijk O.o dat doe je toch niet ? x'D


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Hahaha x'D Ik snap niet waarom ze niet gelijk vertelt wat ze gedaan heeft :8


    -

    Dat is lang geleden n.n
    Hoooi n.n

    omdat ze op de camping zit en bang is dat de pc het opslaat x'D ze vertelt het me nu face to face.. en ik ben bang dat ik me niet goed kan houden. :X ik heb er namelijk stiekem heel erg om gelachen.


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Hahaha straks leest iedereen dat zo op de camping x'D En ik zou dan ook vet lachen :X


    -

    nee dat niet. ;D ze had eigen laptop mee. x'D maar niet dur eigen laptop.. van dur ouders ofzeu. en die ouders zijn vet streng in dat soort dingen x'D seks is a sin.. (A) dus als die erachter komen dan oei oei (A) vandaar x'D maar ik vind het zo grappig en vet slutty x'D


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Oh zo :') Nouja, die ouders komen er toch niet achter :')


    -

    hoop ik voor dur.. nouja, als ik het niet door lul aan de verkeerde mensen is alles goed. :] ik heb het tot nu toe alleen aan jou en jeroen vertelt x'D


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Ik ken haar toch niet dus dat maakt niks uit :') Ik vertel het toch niet door.


    -

    ik zou ook niet weten aan wie jij het zou moeten vertellen. ;D en jeroen kan het wel doorlullen, maar dat doet ie toch niet. weet ik zeker ;D


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.