• Op TMF (dit is een vraagje voor de Belgen onder ons trouwens^^) is het elke dag de 'dag top 5'. Maar van iemand zou ik gehoord hebben dat Aloha from Hell misschien wel eens de nummer 1 geweest was in de dag top 5.
    Dus mijn vraag aan jullie; is, in de afgelopen twee weken, Aloha from Hell een keertje eerst geweest?
    Alvast bedankt! ^^

    Is er trouwens iemand die dat echt volgt? Da's meestal ongeveer hetzelfde o.O


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Ik heb wel gehoort dat ze eens één keertje eerst hebben gestaan ja. Maar ik weet niet meer juist wanneer.


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Euhm, geen idee eigenlijk. Ze staan/hebben er in gestaan, maar ofdat ze eens op 1 hebben gestaan. Geen idee, maar ik zou het wel een verdiende een vinden ^^ Ze zijn goewd (:


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Vandaag alleszins niet.


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

    Geen idee, ik kan geen TMF ontvangen en ik woon in België. :X


    Let the Night embrace you

    Ik ben dus niet de enige die dat heeft gehoord dat ze op 1 hebben gestaan Melanie (;

    UNTOUCHEDx schreef:
    Ik ben dus niet de enige die dat heeft gehoord dat ze op 1 hebben gestaan Melanie (;

    Ja van wie denk je dat ik het gehoord heb ;)


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Marshmellow schreef:
    Ja van wie denk je dat ik het gehoord heb ;)

    Van dat super fantastisch mega tof meisje ? kuch -die zo'n beetje paranoid is x') - anywayz, wij zijn zwaar off topic ah gaan. (:

    vroeger volgde ik het toen Tokio hotel altijd op 1 stond. Nu kijk ik er soms naar, maar de laatste weken stond Jonas Brothers altijd op nummer 1 dacht ik.

    (cat)


    Some people make the world special just by being in it

    Ik weet het niet, ik onthoud dat niet echt. =3


    None but ourselves can free our minds.