• Ik ben uh, zondagnacht,of zaterdagnacht het is hoe je het bekijkt, van de trap afgevallen. Ja ik had iets teveel gedronken. Maar oke, ik dus blauwe heup, en arm, en ik heb nu echt overal spierpijn waar je maar spierpijn kan hebben, [/in je keel kan je dat dus ook hebben, nouja nek enzo] Maar nu vroeg ik jullie, hoe komt ik van die pijn af?

    x


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    rusten,
    btrschap(K)
    Xx


    Laat me nu toch niet alleen, radeloos en verloren.....

    tomfreakske schreef:
    rusten,
    btrschap(K)
    Xx

    Buh, dat gaat niet lukken maar wel bednakt.


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Niet, je kan niet echt iets tegen spierpijn doen.Hiewel bewegen welt help, over 2 dagen is het waarschijnlijk weer over


    ♥ I wish I didn`t feel for you anymore♥

    SleepingSun schreef:
    Niet, je kan niet echt iets tegen spierpijn doen.Hiewel bewegen welt help, over 2 dagen is het waarschijnlijk weer over

    2 dagen!oO


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Uhm, wij hebben zone rode zalf in een potje, dat moet je er op doen en dan in masseren (voor je gaat slapen?) tis een beetje warm.. dat helpt als ik spierpijn heb?
    edit: Rood klein potje wat ik niet open krijg, een tijger staat er op en er onder: Tiger balm

    [ bericht aangepast op 3 aug 2009 - 13:12 ]

    Hush schreef:
    (...)
    2 dagen!oO

    Vanaf dat je het heb gekregen dus bij jou nog 1 dag en dan word het weer minder(bij mij bij andere is het langer of korter maar meestal 2 dagen)


    ♥ I wish I didn`t feel for you anymore♥

    niks :Y) dan gaat het het beste :p


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    KrullieWul schreef:
    Uhm, wij hebben zone rode zalf in een potje, dat moet je er op doen en dan in masseren (voor je gaat slapen?) tis een beetje warm.. dat helpt als ik spierpijn heb?
    edit: Rood klein potje wat ik niet open krijg, een tijger staat er op en er onder: Tiger balm

    Jaaaaaaa, oke dat heb ik, Buh oke ik smeer hem meteen leeg.^^


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Je hebt speciale spierzalf daarvoor. :'D
    Maar volgens mij kun je die alleen krijgen met een doktersbriefje. ><

    [ bericht aangepast op 3 aug 2009 - 13:19 ]

    Even masseren of even douchen. Dat maakt je spieren ook los.


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    Blondine schreef:
    Even masseren of even douchen. Dat maakt je spieren ook los.

    Door iemand die kan maseren wand anders kan het van kwaat naar erger gaan


    &#9829; I wish I didn`t feel for you anymore&#9829;

    Inmasseren met Voltaren gel ofzo, dat is tegen spierpijn en wordt even warm als je dat inmasseert op die bepaalde plaatsen. Je kan ook een warm bad nemen, doet ook altijd deugt en helpt ook wel wat.


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right