• hoi het is vakantie iedereen kijkt daar natuurlijk naar uit maar bij mij is het zo da ik wel blij ben da het vakantie is ma da ik mij nog meer verveel dan op school dus ik zoek hobby's of dingen die je kan verzamelen ofzo pleez schrijf een reactie anders ga ik mij vervelen
    groetiez daano

    Ga kayakken, mooi weer voor. =]


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    ik voel me heel nutteloos in de vakantie omdat ik echt niks doe x')


    She said: I gotta find out for myself

    Ga zwemmen
    of doe zoals ik : stel je vrijwilliger om de kleuter speelhuisjes te gaan verven :P


    Daddy, we miss you x(

    Skateboarden. Koop een goedkoop intertoys board en probeer dingen na te doen van youtubefilmpjes :']
    Of ga in de zon liggen. Dat ga ik denk ik zo even doen. Of maak milkshakes.


    No growth of the heart is ever a waste

    Tuinfeestje ^^


    I clicked my heels and wished for you.

    Ga films kijken, koop het boek Wreck this Journal en verkloot het.
    Ga veel lezen =] ga zwemmen en uhm... maak creatieve dingen of zo, ga zonnen, ik weet niet x3 spreek af met je vriendinnen?


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Ga veel bij vrienden langs?


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    Ik ga heel veel schrijven, borduren, breien, film, zwemmen, tekenen. Misschien wat voor jou:P


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    Consider watching anime's? Daar ben je wel even mee zoet.


    "Let them eat cake!"

    Oeh. Als veel vrienden hebt kan je wel leuke dingen doen. Ik weet neit hoe oud je bent, maar dan zou je [Als je oud genoeg bent] een huisje huren bij het strand ofzo x'D En dan gewoon chille. Leuke dingen doen. Zwemmen, een strand sport doen. En dan misschien daar ervoor zorgen dan je een soort van party kan vieren. Of een film avond mede anderen.
    Misschien vind je dat wat x'D


    ❤ яσмє''ℓα

    Je kan ooook. Vrijwilliger bij een kinderboederij worden (cat)


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    ga je kamer opruimen, ik wed dat dat wel eens tijd werd :')


    -

    een bij baantje zoeken? ^^


    Slowly floating to the sky...