• Ik heb nu al verschillende keren gehoord dat meisjes niet meer groeien vanaf ze hun regels krijgen.
    Ik meet me nu eigenlijk niet, dus ik weet niet of ik na al die tijd nog gegroeid ben of niet majah weet iemand of dat waar is wt ze zeggn of niet?
    Xx


    Laat me nu toch niet alleen, radeloos en verloren.....

    Alicious schreef:
    (...)
    Maandstonden.

    In het Nederlands: ongestelheid


    ♥ I wish I didn`t feel for you anymore♥

    xAMANDEL schreef:
    wat zijn eigenlijk; "regels"


    Maandstonden. (x


    You'll never dream alone. <3

    Volgens mij is dat helemaal niet waar.
    :9~


    A. ikmisje.

    Als je je regels krijg groei je normaal nog 3 jaar ongeveer hebben ze me verteld


    I'm not a supermodel, I still eat at McDonalds

    Meadow schreef:
    Hehehe. :l
    Als dat waar is dan heb ik een probleem. :l

    Ik ben namelijk erg klein. :l


    Same here, damned, en ik word nu al kleintje genoemd. :l


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Trafficlight schreef:
    (...)
    wees blij dat je iig 1.60 bent. ik zal nooit 1.60 worden. O.o ben blijven steken op 1.56 in groep 8. ik groei dus niet meer. >< bummerr.

    ja ok als ik als ik m'n lengte daarmee vergelijk bn ik wel blij :) maar m'n vrienden zijn allemaal 'n meter 70 o_O ok niet allemaal maar de meeste zitten er toch dicht tgn..stiekem ben ik heel blij als er iemand naast me staat die kleiner is:X xD
    Xx


    Laat me nu toch niet alleen, radeloos en verloren.....

    xAMANDEL schreef:
    wat zijn eigenlijk; "regels"

    Je maandstonden,MarieDieOpBezoekKomt[/ja zo noemt m'n oma datxD],vrouwelijke ongesteldheid,..en weet ik veel hoe je het nog kn noeme:P
    Xx


    Laat me nu toch niet alleen, radeloos en verloren.....

    Naar het schijnt is het zo, maar ik blijf groeien, tot mijn ergernis [is 1.78m ofzo ><]


    -

    Je groeit niet veel meer, je groeit ca. 2 jaar nog. Ik hoop langer want ik ben maar 1.59 cm en ik wil niet heel mijn leven één centimeter groter blijven dan mijn moeder o.o


    Only losers can act the way you do

    Regels?


    "I shut my eyes in order to see.'

    Clay schreef:
    Regels?


    Maandstonden.


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Oh ongesteldheid. Dat is niet waar, want nadat ik dat geworden ben, groeide ik nog steeds door.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Nee, want ik ben in 2 jaren nog 1 cm en 1 mm gegroeit (: En nu meet ik nog maar 1m55 -.-

    Maar normaalgezien groeit iedereen tot z'n 25ste... en dan krimpen we weer tot we dwergjes zijn x'D

    [ bericht aangepast op 1 aug 2009 - 23:26 ]


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    SweetSounds schreef:
    Nee, want ik ben in 2 jaren nog 1 cm en 1 mm gegroeit (: En nu meet ik nog maar 1m55 -.-

    Maar normaalgezien groeit iedereen tot z'n 25ste... en dan krimpen we weer tot we dwergjes zijn x'D

    Whahaha.. x'D
    droppie ^^
    ik groei nog hoor ^-^


    Keep calm and love Zayn Malik =)

    SweetSounds schreef:
    Nee, want ik ben in 2 jaren nog 1 cm en 1 mm gegroeit (: En nu meet ik nog maar 1m55 -.-

    Maar normaalgezien groeit iedereen tot z'n 25ste... en dan krimpen we weer tot we dwergjes zijn x'D

    nice krimpen x) op naar kabouterland:Y)
    Xx


    Laat me nu toch niet alleen, radeloos en verloren.....