• Want, ik ging even in mijn kasten kijken, om papiertjes van vroeger te zoeken, waar allemaal ideeën stonden van vroeger. Zie ik daar allemaal flauwe praat op dat papier van mij. En mijn zus begon dat dus te lezen zegt ze zo: 'Gott, jij was vroeger een seut.' En zo waren we een hele poos bezig die brieven te lezen en inderdaad ik was een seut! :|

Maar goed, hebben jullie dat ook al gehad? ^^

You'll never dream alone. <3

Breakfast schreef:
    Bij mij had ik te veel schrijffouten, ik gebruikte msn-taal, schreef één lange allinea, waardoor het één grote saaie tekst werd en dan nog te zwijgen over hoe ik de mensen aanduidde als ze spraken. :$

Je bent niet de enige, darling. Ik schreef eerst met deze ' en deze ´ en nu doe ik het met deze ’ aanhalingstekens. En ik schreef te snel, zonder detail, saai, ook msn-taal, dus gewoon godvergeten lelijk.

we've only said goodbye with words

Nee, ik ben gewoon altijd al hip geweest.
    :Y)

A. ikmisje.

Breakfast schreef:
    (...)

Bij mij had ik te veel schrijffouten, ik gebruikte msn-taal, schreef één lange allinea, waardoor het één grote saaie tekst werd en dan nog te zwijgen over hoe ik de mensen aanduidde als ze spraken. :$
    Join the club, gelukkig komt wat geweest is -hopelijk- nóóít meer terug.:9~

Only losers can act the way you do

Ik schreef zo en dát schreef ik waarschijnlijk ook werkelijk: je kwam in het café en zag Bill Kaulitz zitte en je stapte er naar toe JIJ: alles goe? BILL: ja, ik vin jou sexy. je moest blozen JIJ: ik jou ook. BILL: gaan we naar mijn thuis? we stapten de limousin in en gingen naar zijn huis. ik dee bill's t-shirt uit.... -.-

Only losers can act the way you do

Ik zal eens proberen een voorbeeld te zoeken van hoe ik schreef toen ik 10 jaar was.
    Een stuk uit mijn dagboek =='

Hallo Sammy. Ik heb vandaag mijn afscheids feestje gevierd. 't Was leuk, maar ook niet leuk. Om diverse redenen. Ik zal naar de Dolfijn gaan, waar ik meer zou gaan leren [..]'

Ja, ik noemde mijn dagboek Sammy.

En zo schreef ik toen ik 11 was. Toen deed ik zo erg mijn best om samengestelde zinnen te maken.
    Een speeltuin overspoeld door kinderen en volwassen was een aantrekkelijk gebied voor jong en oud. Opa's en oma's zaten op de bankjes en keken lachend naar hun kleinkinderen, spelend in het zand en op de toestellen [..]'

[ bericht aangepast op 2 aug 2009 - 11:03 ]

No growth of the heart is ever a waste

Sarcasm schreef:
    (...)

Je bent niet de enige, darling. Ik schreef eerst met deze ' en deze ´ en nu doe ik het met deze ’ aanhalingstekens. En ik schreef te snel, zonder detail, saai, ook msn-taal, dus gewoon godvergeten lelijk.

Bij mij ging het ook veel te snel en het klopte totaal niet. Bv:

Je liep de ruimte binnen en zag Bill met de andere jongens. Je keek naar je schoenen. Ineens stond Bill naast je en stelde hem voor, je deed etzelfde. Bill: *denkt* wa is ze mooi. Mssn moet ik haar kussen?

En dat klopt niet, want hoe kan dat mens nu weten wat Bill denkt? En na 5 minuten ga je niet iemand onbekend kussen, denk ik. 'O god, en ik heb nog een oude serie online staan op een ander account en ik schreef echt belachelijk. ><

[ bericht aangepast op 2 aug 2009 - 11:37 ]

Aurelia schreef:
    Ik zal eens proberen een voorbeeld te zoeken van hoe ik schreef toen ik 10 jaar was.
    Een stuk uit mijn dagboek =='
    (...)

Damn, kende jij toen al het woord 'diverse'?
    Voor een kind van 10/11 schreef jij wel goed, hoor! Ö

CherryLoser schreef:
    Ik schreef zo en dát schreef ik waarschijnlijk ook werkelijk: je kwam in het café en zag Bill Kaulitz zitte en je stapte er naar toe JIJ: alles goe? BILL: ja, ik vin jou sexy. je moest blozen JIJ: ik jou ook. BILL: gaan we naar mijn thuis? we stapten de limousin in en gingen naar zijn huis. ik dee bill's t-shirt uit.... -.-

Whaha, zoiets zag ik ook vaak in mijn series. Echt, alles ging te snel en daardoor zat ik al na 7 delen vast. (krul)

Ik heb welles oude Word-documenten gevonden van mijn verhalen enzo,ik vond hoe ik schreef niet zo erg maar wát ik schreef wel x'D

BlackOrWhite schreef:
    Ik heb welles oude Word-documenten gevonden van mijn verhalen enzo,ik vond hoe ik schreef niet zo erg maar wát ik schreef wel x'D

En ik wed dat jij, toen je het schreef, juist helemaal niet erg vond? x'D
    -Dat had ik toch. :X-

Wát is een seut? :'D

Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

Whahaha
    Nja ik kwam laatst mijn oude dagboek tegen :')

I don't need words to feel those lips.

Ik was vroeger ook een seut hoor. (A)

Ik schreef vroeger altijd gedichten - wat je gedichten kan noemen - en nu schaam ik me dood voor wat ik daar allemaal schreef x.x een voorbeeld: Boos, ik ben boos op jou! ik roep fuck you! ik ben boos
    en tot zover een gedicht van Annelies °_°

Jersey schreef:
    Wát is een seut? :'D

Trut. Gebruiken ze dat dan niet in Nederland? Ö