• Heej!

    Ik ben al een hele tijd van plan om een boek te schrijven en ik heb ook heel veel inspiratie en ideeën, maar geen enkele is genoeg om een boek van te maken.
    Nou was mijn vraag of jullie misschien wat ideetjes hadden.
    Zouden jullie die dan hier onder kunnen melden of anders in een PB bericht?
    Alvast bedankt!

    Xx.
    Jen


    <i>Crushin'</i> on the live we where suposed to have.

    Sorry, zelf zit ik ook te zoeken achter ideeën. Ik ben wel snel in originele ideeën te zoeken, enkel vandaag komt er niets uit. =S


    You'll never dream alone. <3

    Sorry meid, maar ik kan niet helpen. Zit zelf wat in de knoei, dusja ^^ Ik wens je wel veel succes voor dat boek van je =P


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Titel even aangepast.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Ik heb best wel een idee
    Maar dat is ingewikkeld en vraagt veel tijd en concentratie
    dus
    * Idee 1 *
    Er gebeurt een ongeluk met een jongen/meisje. (Mag je kiezen) Zijn/haar vriendin/vriendje en zijn/haar beste vriend zien het gebeuren. Hoe gaan ze er mee om. (Je ziet het verhaal vanaf 2 gezichtspunten)
    * Idee 2 *
    Een meisje en een jongen geraken samen opgesloten in een bergkast. Ze hebben een grote geschiedenis samen, ze haten elkaar en hebben elkaar al veel aangedaan. Ze krijgen steeds flashbacks en leggen elkaar alles uit. (dus echt grappige dingen enzo) en dan uiteindelijk komen ze erachter: * optie 1 * ze zijn verliefd op elkaar * optie 2 * Ze zijn familie * optie 3 * ze haten elkaar ontzettend vreselijk door een misverstand.

    Sorry dat ze een beetje raar geformuleerd zijn ;l

    Ik heb veel ideeën maar gebruik die zelf, ik ben namelijk zelf een soort van boek aan het schrijven :) Voor mijn zus later
    Maar misschien kan ik je helpen, kies je beste idee, en misschien kan ik je helpen met dat idee uit te breiden :)

    [ bericht aangepast op 1 aug 2009 - 17:20 ]