• -Geen idee of dit in het juiste onderwerp sta-

    Toen ik nog een kleintje was. Heb ik altijd met een jongen in de klas gezeten waar ik toen al verliefd op was [schattig hé,van die liefde dat je nog maar een jaar of 6 bent]. Maar anyway,toen ik van school veranderde was die liefde over. Maar nu om op het onderwerp terug te komen. Dat jongentje heeft een nonkel die bekend is hier in belgië [weet niet meer wie het is]. Waardoor dat jongentje dus soms mee speelde in afleveringen van belgische soap's. En nu staat er hier een programma op. Zie ik ineens dat het een aflevering is waar dat jongentje in mee speelt. Begint mijn moeder me nu te pesten over dat het dat jongetje is waar ik verliefd op ben geweest x'). Ik weet dat dit niet echt nuttig is. Maar ik wouw dit gewoon eventjes vertellen. [Die aflevering is zeer oud want toen was het die tijd dat ik nog verliefd op hem was. Dus toen was hij een jaar of 6].

    [ bericht aangepast op 31 juli 2009 - 18:36 ]

    gnagna


    Life is hard and then we die

    lol hoe noemt hij?
    Toch ni die soap op ketnet toch? XD
    Looooool

    Haha, mijn bf haar achternonkel is Stan van Samang of zoiets. Alleen beloofd hij om eens op familie bezoek te gaan, maar nooit komt hij af. x'DD


    You'll never dream alone. <3

    Whaaahaa geweldig! :'D
    En hoe heet dat jongetje? :'D
    -nieuwsgierig-
    Of die zijn nonkel?
    Oké 'k ben echt veel te nieuwsgierig! :'D
    Maar best wel schattig eigenlijk^^.


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Yumilicious schreef:
    lol hoe noemt hij?
    Toch ni die soap op ketnet toch? XD
    Looooool

    Nee ni op ketnet x').

    Breakfast schreef:
    Haha, mijn bf haar achternonkel is Stan van Samang of zoiets. Alleen beloofd hij om eens op familie bezoek te gaan, maar nooit komt hij af. x'DD

    hahahaha x)
    om de ene of andere reden vind ik die gast maar nix x)

    JOYCEVIPx schreef:
    (...)
    Nee ni op ketnet x').

    in thuis?
    Familie?
    uhm????
    XDXDXD

    Marshmellow schreef:
    Whaaahaa geweldig! :'D
    En hoe heet dat jongetje? :'D
    -nieuwsgierig-
    Of die zijn nonkel?
    Oké 'k ben echt veel te nieuwsgierig! :'D
    Maar best wel schattig eigenlijk^^.

    Die zijn nonkel weet ik helemaal niet meer x'). En dat jongetje had een rare naam die ik dus niet meer weet,maar ik herkende hem nog wel :').

    Yumilicious schreef:
    (...)
    in thuis?
    Familie?
    uhm????
    XDXDXD

    Hahahahah,nee x')

    JOYCEVIPx schreef:
    (...)
    Hahahahah,nee x')

    uhmmmm,
    wacht ff prins philipe?
    Bestaat ie wel? O.O
    x)
    Uhm omg the hills? The city? HOGANS KNOWS BEST? :p

    JOYCEVIPx schreef:
    (...)
    Die zijn nonkel weet ik helemaal niet meer x'). En dat jongetje had een rare naam die ik dus niet meer weet,maar ik herkende hem nog wel :').

    Aah spijtig! :'D
    Krijgen we toch een hit van welk programma het was? (A) Misschien zie'k het wel in 'vorige keer' als zo'n programma dat wel heeft :'D.


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Yumilicious schreef:
    (...)
    uhmmmm,
    wacht ff prins philipe?
    Bestaat ie wel? O.O
    x)
    Uhm omg the hills? The city? HOGANS KNOWS BEST? :p

    Neeneenee x).

    Marshmellow schreef:
    (...)
    Aah spijtig! :'D
    Krijgen we toch een hit van welk programma het was? (A) Misschien zie'k het wel in 'vorige keer' als zo'n programma dat wel heeft :'D.

    Die heeft al meegespeelt in lily&marleen. En de kotmadam,in van die dingens ^^ maar meestal is da gewoon een bij rolletje. Hahahah -vind dit veel te schaamtelijk-.

    [ bericht aangepast op 31 juli 2009 - 18:45 ]

    Yumilicious schreef:
    (...)
    hahahaha x)
    om de ene of andere reden vind ik die gast maar nix x)


    Hoai Yumi! :X
    Stiekem ben je niet de enige. Zelfs zij vind haar eigen achternonkel zo hard homo. :X


    You'll never dream alone. <3

    Breakfast schreef:
    (...)

    Hoai Yumi! :X
    Stiekem ben je niet de enige. Zelfs zij vind haar eigen achternonkel zo hard homo. :X

    Pfew gelukkig ik heb eig. de pest aan hem xD